86 854 läst ·
2 237 svar
87k läst
2,2k svar
Trump/Vance?
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Jag tror ingen med rent mjöl i påsen skulle klarat att hålla någon mask där.P paralun skrev:
Och till vilken nytta menar du?
Tvärtom var det bra att världen fick se vilken tunn sk diplomati USA ägnar sig åt numera.
Det var ingen i rummet som agerade skådespelare, i vart fall inte Zelensky.
Men du menar då att det hade varit bättre att han använt sina färdigheter på området?
Vad är det där att skitprata om?
Varför?
Zelenskys klädsel och beteende i mindre detaljer förändrar ingenting i sak.
Det som gör skillnad i sak är att Trump och hans regim har förrått den fria världen.
Och att Putin och hans regim har startat och hänsynslöst drivit ett oberättigat utrotningskrig i tre år och inte har någon vilja att sluta med det.
Att föra bort diskussionen från poängen är en välkänd metod som rysstrollen använder på andra forum.
Varför?
Zelenskys klädsel och beteende i mindre detaljer förändrar ingenting i sak.
Det som gör skillnad i sak är att Trump och hans regim har förrått den fria världen.
Och att Putin och hans regim har startat och hänsynslöst drivit ett oberättigat utrotningskrig i tre år och inte har någon vilja att sluta med det.
Att föra bort diskussionen från poängen är en välkänd metod som rysstrollen använder på andra forum.
Du har endast reagerat på dina egna tankar. Fyller ev. gap i din förståelse med egna tolkningar som du sedan reagerar på känslomässigt.G gaidin skrev:
men snälla.T tmjreviews skrev:
Nu är du ju bara en historielös sverigehatare. Har du verkligen så dålig koll på hur det har gått till med svensk nedrustning eller försöker du bara skoja?
Jag förstår i så fall inte din humor.
Allt är vänsterns fel och allt till vänster om extremhögern är kommunister, är det så du ser din svartvita verklighet?
Det kan alltid eskalera. Att oroa sig för det har hittills kostat 100tusentals liv.T tmjreviews skrev:
Hur länge ska man låta det pågå av rädsla för sin egna trygghet?
Och vad är den tryggheten värd ifall den bara leder till ett direktanfall på dig i ett senare skede iaf?
Gängvåldet i Sverige är en direkt konsekvens av en ohållbar invandring. De som hatar Sverige är just de som har orsakat dagens situation. Vill du försvara demokratin och det fria samhället utan kriminella, börja med Sverige.G gaidin skrev:men snälla.
Nu är du ju bara en historielös sverigehatare. Har du verkligen så dålig koll på hur det har gått till med svensk nedrustning eller försöker du bara skoja?
Jag förstår i så fall inte din humor.
Allt är vänsterns fel och allt till vänster om extremhögern är kommunister, är det så du ser din svartvita verklighet?
Vad i det jag skrivit till dig är fel menar du?T tmjreviews skrev:
Först försöker du beskriva ryssen som "stark" och hänvisar till deras största förlust någonsin, när de gjorde bort sig som värst i alla sina krig.
Vem har du lyssnat på för att få denna felaktiga uppfattningen kan jag bara gissa mig till men vi kan ju börja där.
Hur visade Ryssland sig starkt genom att terrorbomba och mörda civila som hämnd för att de förlorade inye ett krig, utan två, mot ett litet fattigt land i centralasien?
Hur starka var Ryssland i Afghanistan? Försök till erövring där också men fick ge upp.
Under tiden kan Sverige öka beredskapen och bli starkare som land.K karlmb skrev:
Hur kom detta argument in i diskussionen om Sveriges, och Natos förmåga att försvara sig mot Ryssland?T tmjreviews skrev:
Vad snackar du om?
Är du medveten om att detta är Byggahus.se där de flesta är normala och utbildade människor ochbinte Flashback där se flesta psykfall och dumskallar hänger?
Inte ens Putin skulle nog hålla med dig om din misslyckade retorik här.
Du låter som ett av de sämre rysstrollen som inte lurar någon vettig men jag brukar alltid ge "benefit of the doubt" tills det blir oundvikligt och i ditt fall är det nog oundvikligt.
Vill du diskutera så gör det på ett vettigt sätt, annars är det nog bäst för både dig, Putin och Trump att du slutar.