86 828 läst ·
2 237 svar
87k läst
2,2k svar
Trump/Vance?
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Jag vet faktiskt inte exakt vilket rysskontrollerat träsk av alternativa media du hittar dina nyheter. Men om man tror att människors stöd för Ukraina bara beror på att de är lurade av narrativet är det helt uppenbart vems propaganda man lurats av.RoTe skrev:
/Krille
Redigerat:
När alla är helt eniga till 100% ligger det en hund begraven, det är ganska självklart. Inget är så enkelt som alla får det att låta.K Krille4 skrev:
Indien kommer aldrig att fördöma Ryssland utan extrema påtryckningar och inget tyder på det. Indien lever på rysk, billig olja.P paralun skrev:Jo men nu har vi då Brics som växer sig allt starkare och troligen ännu mer starkare med Trumpen vid makten som motpol.
Om
[länk]
EU briefing om BRICS
[länk]
Indien är då medlem och har aldrig fördömt Ryssland.
Att Kina hjälper vapenindustrin i Ryssland blev en sanning förra året.
[länk]
Sen hur mycket komponenter och material som skickas vid någon grönsövergång mellan Kina och Ryssland är omöjligt att veta..
Och BRICS har jag extremt svårt att se som nåt direkt bekymmer, politisk oenighet och tom starka politiska motsättningar och tex ingen gemensam import/export strategi.
Jag tänker mig att det bör finnas observatörer på plats i landet för att förhindra detta. UK och Frankrike lär ju inte gilla tanken på det, tex.K krfsm skrev:
Det blir lite lustigt om någon som tycker vi tar emot för mycket invandrare i Europa samtidigt gillar Ryssland, eftersom ett av många knep ryssarna tar till för att försvaga Västeuropa är just att bussa mängder av flyktingar till sin västra gräns…
Man har också börjat kalla Tesla för Swasticar, väldigt fånigt att typ ge sig på ägare till bilen för att Elon i exalterat tillstånd (eller pårökt...) gör en gest som motståndare tolkar som en Nazihälsning, vilket kan klistras på i princip alla som någon gång höjt högerarmen.galento skrev:
Oerhört fånigt enligt mitt sätt att se, det är vad man säger och inte hur man viftar med armarna som avgör ens ståndpunkt, men vill man hitta något för en billig poäng finns det tydligen inga gränser.
Och då bevisar man enbart sina egna tillkortakommanden än någon annans.
Och nu fick jag in Elon bland de andra två inte så välbetänkta individerna också, i det att jag försvarar hans rätt till att höja vilken arm han vill utan att det skall (van)tolkas.
Du kanske skall lägga ihop ett och ett…. Fundera lite på stödet till högerextrema AfD så är armryckningarna allt annat än en isolerad skitgrej att bortse ifrån. Tror inte han är VD om ett år….mikethebik skrev:
Man har också börjat kalla Tesla för Swasticar, väldigt fånigt att typ ge sig på ägare till bilen för att Elon i exalterat tillstånd (eller pårökt...) gör en gest som motståndare tolkar som en Nazihälsning, vilket kan klistras på i princip alla som någon gång höjt högerarmen.
Oerhört fånigt enligt mitt sätt att se, det är vad man säger och inte hur man viftar med armarna som avgör ens ståndpunkt, men vill man hitta något för en billig poäng finns det tydligen inga gränser.
Och då bevisar man enbart sina egna tillkortakommanden än någon annans.
Och nu fick jag in Elon bland de andra två inte så välbetänkta individerna också, i det att jag försvarar hans rätt till att höja vilken arm han vill utan att det skall (van)tolkas.
Jag har hört att de senaste Teslorna bara kan göra högersvängar...mikethebik skrev:
Man har också börjat kalla Tesla för Swasticar, väldigt fånigt att typ ge sig på ägare till bilen för att Elon i exalterat tillstånd (eller pårökt...) gör en gest som motståndare tolkar som en Nazihälsning, vilket kan klistras på i princip alla som någon gång höjt högerarmen.
Oerhört fånigt enligt mitt sätt att se, det är vad man säger och inte hur man viftar med armarna som avgör ens ståndpunkt, men vill man hitta något för en billig poäng finns det tydligen inga gränser.
Och då bevisar man enbart sina egna tillkortakommanden än någon annans.
Och nu fick jag in Elon bland de andra två inte så välbetänkta individerna också, i det att jag försvarar hans rätt till att höja vilken arm han vill utan att det skall (van)tolkas.