Status
Inte öppen för fler kommentarer.
BirgitS
P paralun skrev:
Nej det är ingen gissning och han kör ju på med minst sagt hårda/brutala affärsmetoder.

Alternativet som han vet är att blir sittande i "långbänkar" och förhandla i åratal.
Affärsmetoder, långbänkar och förhandlingar har inget med bokföring att göra. Kassabok har däremot med bokföring att göra.

Fairlane
P paralun skrev:
Jo vi får se hur det här slutar?... för mig förefaller det som man har en väl genomtänkt plan för att "change the world"

Vare sig vi vill det eller inte!
Ja och för ett tag sen trodde du att det fanns en väl genomtänkt plan för en snabb fred mellan Ukraina och Ryssland. Din övertygelse var att USA skulle övertyga Ukraina att avstå från vissa delar (Krim och kanske Donetsk?). USA och Kina skulle också samtala och Musk skulle se till att Trump gillade Kina och Kina skulle i gengäld se till att Ryssland backade.

Ser inte ut som det var mycket du hade rätt i med den övertygelsen.

• Gilla
  • Haha
MultiMan och 4 till
  • Laddar…
returen returen skrev:
zelenskij gick i fällan
kanske jetlag eller så är han inte bättre än så
Då vet vi var du står.

• Gilla
  • Haha
MultiMan och 4 till
  • Laddar…
K karlmb skrev:
Då kan du fundera på varför en av dem går i enkel militärklädsel hela tiden.
Jag föredrar ju det framför nån kostymnisse som är rädd att skita ner sig bokstavligen.
Kudos till Fox news här som ställer tuffa frågor och lyssnar på svaren:

[media]
Det är väl man själv anser? I ovala rummet finns ingen risk för att kläderna blir skitiga.

Tex om man bjuder in till något finare, dop, bröllop, nyårsfest.
Så kommer vuxna med t shirt, mjukisbyxor, badtofflor. I min värld är det bjuds en sådan person inte in mer.

• Haha
  • Gilla
returen och 4 till
  • Laddar…
L L Jan skrev:
Det är väl man själv anser? I ovala rummet finns ingen risk för att kläderna blir skitiga.

Tex om man bjuder in till något finare, dop, bröllop, nyårsfest.
Så kommer vuxna med t shirt, mjukisbyxor, badtofflor. I min värld är det bjuds en sådan person inte in mer.
Har du sett hur Churchill anlände till Vita Huset? Du är bara pinsam.

• Gilla
MultiMan och 7 till
  • Laddar…
K karlmb skrev:
Då vet vi var du står.
Du var rolig. Vilka vi? Det är blasfemi att ifrågasätta din frälsare?🤑

• Gilla
returen
  • Laddar…
RoTe
K karlmb skrev:
Isåfall....kanske en bra idé att se om sitt eget hus?
[länk]
Du kanske kan beskriva vad det är du vill ha sagt istället för att jag ska titta på någon film?

• Gilla
returen
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Du var rolig. Vilka vi? Det är blasfemi att ifrågasätta din frälsare?🤑
Vem är det?

RoTe RoTe skrev:
Du kanske kan beskriva vad det är du vill ha sagt istället för att jag ska titta på någon film?
Kort sammanfattning. Hela den interna underrättelseverksamheten har redan börjat rensas på folk som är kritiska mot Ryssland. Förstår du nu?

• Gilla
  • Haha
returen och 1 till
  • Laddar…
RoTe
K karlmb skrev:
Kort sammanfattning. Hela den interna underrättelseverksamheten har redan börjat rensas på folk som är kritiska mot Ryssland. Förstår du nu?
Och det skulle vara något konstigt hur?

• Haha
  • Wow
Fairlane och 2 till
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Fråga någon amerikan. DOGE har inget med detta att göra. Detta är klacificerad personal.

• Gilla
Krille4 och 1 till
  • Laddar…
K karlmb skrev:
Har du sett hur Churchill anlände till Vita Huset? Du är bara pinsam.
Nej, har inte sett det. Hade han t-shirt?

K
RoTe RoTe skrev:
Kanske dags att du söker fakta utanför de alternativa media som kontrolleras av Ryssland.

/Krille

• Gilla
karlmb
  • Laddar…
RoTe
K karlmb skrev:
Fråga någon amerikan. DOGE har inget med detta att göra. Detta är klacificerad personal.
Men vänta nu. USAs president har just valt Ryssland före Ukraina så hur är det du beskriver konstigt?

K Krille4 skrev:
Kanske dags att du söker fakta utanför de alternativa media som kontrolleras av Ryssland.

/Krille
Det var inte min länk det var @karlmb

L L Jan skrev:
Nej, har inte sett det. Hade han t-shirt?
En man promenerar framför fotografer och kameramän utomhus vid en byggnad. Filmutrustning och människor med formella kläder syns i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
MultiMan och 12 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.