86 816 läst ·
2 237 svar
87k läst
2,2k svar
Trump/Vance?
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Du gillar ju att länka så då kan du ju styrka din kontroversiella utsago med en lite hard facts.P paralun skrev:
Eller är det ännu en hemsnickrad teori/killgissning så går det också bra att vara specifik på det.
Sen är bra företagsledare sällan bra politiker, precis som bra politiker sällan är bra företagsledare.
Men du har ju tidigare visat att du verkar skita i vilken kompetens dom har, så länge dom har nån sorts kompetens.
Inte sällan länkar du till nån professor som uttalar sig i ett helt annat ämne än det där han har en grad i…
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 873 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 873 inlägg
Som du skrev igår...P paralun skrev:
Japp, det kom ett svar.
Ett solklart "jag skiter i er', ungefär det vi alla andra skrev.
Är det inte läge att skrota alla tankar om att Trump och kineserna har en gemensam plan?
Trump har inte en plan. Han har 100 planer som inte går ihop, han byter ju åsikt oftare än andra byter underkläder
Tjau.... verkligheten får väl visa var vi hamnar. (sen finns det massvis med artiklar hur Trump valt folk för den andra vändan, bara att söka själv om du ifrågasätter det)Z Zodde skrev:Du gillar ju att länka så då kan du ju styrka din kontroversiella utsago med en lite hard facts.
Eller är det ännu en hemsnickrad teori/killgissning så går det också bra att vara specifik på det.
Sen är bra företagsledare sällan bra politiker, precis som bra politiker sällan är bra företagsledare.
Men du har ju tidigare visat att du verkar skita i vilken kompetens dom har, så länge dom har nån sorts kompetens.
Inte sällan länkar du till nån professor som uttalar sig i ett helt annat ämne än det där han har en grad i…
Europeiskt stål och aluminium mot amerikanska motorcyklar, whisky och jeans.
https://www.politico.eu/article/eu-tariffs-donald-trump-diplomat-eu-war-defending-nation-bloc/
Verkar som att dra sig tillbaka från Kursk, ska ingå i 30-dagars uppehållet.
Och ytterligare ett ev krav från Putin, är att vapenleveranser i så fall ska upphöra till Ukraina.
Interna rykten dessa & vi får se hur det slutar.
Och ytterligare ett ev krav från Putin, är att vapenleveranser i så fall ska upphöra till Ukraina.
Interna rykten dessa & vi får se hur det slutar.
Nej varför då?Fairlane skrev:
Som du skrev igår...
Japp, det kom ett svar.
Ett solklart "jag skiter i er', ungefär det vi alla andra skrev.
Är det inte läge att skrota alla tankar om att Trump och kineserna har en gemensam plan?
Trump har inte en plan. Han har 100 planer som inte går ihop, han byter ju åsikt oftare än andra byter underkläder
Alla utom kanske vi vet ju att det är så här.
https://edition.cnn.com/2024/04/12/politics/china-russia-support-weapons-manufacturing/index.html
Men det borde väl Biden ha tagit tag i !?
Alla ifrågasätter det. Själv har jag inte sett det nånstans att kompetensen på Trumps folk är högre denna vändan. Däremot hävdas det ständigt tvärtom. Skrivs dagligen i marknadskommentarer (läser du sådana?)P paralun skrev:
CNN nämner det ofta, inte ens FOX News claimar att färska eller nybörjare- ja-sägare höjer kompetensen inom administrationen.
Om nu du påstår nåt kontroversiellt är det väl du som ska backa det upp å inte ifrågasättaren som ska googla själv…?
Du sprider ju annars länkar som bonden sprider dynga, konstigt du inte kan hitta nån som passar ditt narrativ. ??
Länken SOM du postade som ett svar rörde för övrigt ett helt annat ämne än vad som ifrågasattes.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 873 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 873 inlägg
Alla vet att Kina är mer på Rysslands sida än Ukrainas ja.P paralun skrev:
Av det så drar du den "logiska" slutsatsen att Trump och Kineserna har en plan...
Jag tror jag förstår varför det så ofta blir fel i dina spådomar.
Vad skulle Biden ha tagit tag i? Att Kina stödjer Ryssland? Jag minns kanske fel, men jag har ett minne av att han kritiserade det.P paralun skrev:
Alldeles oavsett är det inget som visar på att Trump och Kina har en gemensam plan.
Nej artikeln handlar om Kinas stöd till Ryssland och utan det stödet hade Putin sannolikt varit rökt för länge sedan.Z Zodde skrev:Alla ifrågasätter det. Själv har jag inte sett det nånstans att kompetensen på Trumps folk är högre denna vändan. Däremot hävdas det ständigt tvärtom. Skrivs dagligen i marknadskommentarer (läser du sådana?)
CNN nämner det ofta, inte ens FOX News claimar att färska eller nybörjare- ja-sägare höjer kompetensen inom administrationen.
Om nu du påstår nåt kontroversiellt är det väl du som ska backa det upp å inte ifrågasättaren som ska googla själv…?
Du sprider ju annars länkar som bonden sprider dynga, konstigt du inte kan hitta nån som passar ditt narrativ. ??
Länken SOM du postade som ett svar rörde för övrigt ett helt annat ämne än vad som ifrågasattes.
Jo, du skrevP paralun skrev:
" finns det massvis med artiklar hur Trump valt folk för den andra vändan, bara att söka själv om du ifrågasätter det"
Att du inte uttryckligen skriver Googla ändrar ju inget...
Fel.Artikeln handlade om EUs strafftullar.P paralun skrev:
Du länkar till så mycket skit att du själv inte vet vart länken leder...
De drar sig tyvärr tillbaka från Kursk av taktiska skäl. De vill inte bli avskurna i logistiken och än värre.J jawen skrev:
Jo vi får se..... kortnyhet i DNFairlane skrev:
Alla vet att Kina är mer på Rysslands sida än Ukrainas ja.
Av det så drar du den "logiska" slutsatsen att Trump och Kineserna har en plan...
Jag tror jag förstår varför det så ofta blir fel i dina spådomar.
Vad skulle Biden ha tagit tag i? Att Kina stödjer Ryssland? Jag minns kanske fel, men jag har ett minne av att han kritiserade det.
Alldeles oavsett är det inget som visar på att Trump och Kina har en gemensam plan.
Det framgår inte vad Trumpen har för "medel att pressa" att ta till om det krävs?
"
Trump: Folk på väg till Ryssland nu
En amerikansk delegation är just nu på väg till Ryssland för att ro i hamn ett avtal om eldupphör i Ukraina, uppger USA:s president Donald Trump.– Vi har folk på väg dit just nu, säger han enligt Reuters.
Ukraina godkände USA:s förslag i går tisdag och det är nu upp till Vladimir Putin att ta ställning, säger Trump. Han hävdar att USA har medel för att pressa Ryssland, men att man hoppas slippa agera. Förslaget innebär vapenstillestånd längs hela fronten i 30 dagar.
https://www.dn.se/varlden/folj-det-sakerhetspolitiska-laget-i-europa/
Det går framåt idag också!