Hur gick det med detta? Gammal tråd men nyfiken på om allt har fungerat och speciellt med nedis dörrklocka då jag själv har köpt en sådan men inte installerat än. Tacksam för svar.
Hej!
Jodå, det fungerar toppen, är mycket nöjd.
Mvh,
Micke
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.