Alfredo #16 Besserwisser · Västernorrland · 38 369 inlägg 4 dec 2018 11:00 Alfredo Besserwisser Västernorrland 38 369 inlägg 4 dec 2018 11:00 #16 H hempularen skrev: Jag skulle gissa på att själva armaturen kan ha bytts ut vid något tillfälle. Trafon har fått vara kvar som kopplingsplint. osså klagar folk på Torix.... Skämt åsido, det är ju en möjlig förklaring om än en rätt märklig lösning.
H hempularen skrev: Jag skulle gissa på att själva armaturen kan ha bytts ut vid något tillfälle. Trafon har fått vara kvar som kopplingsplint. osså klagar folk på Torix.... Skämt åsido, det är ju en möjlig förklaring om än en rätt märklig lösning.
alm82 #17 Husägare · 1 238 inlägg 4 dec 2018 11:56 alm82 Husägare 1 238 inlägg 4 dec 2018 11:56 #17 Det kan ju vara så att en av kablarna är ansluten till 12v bara det att de ligger under samma dragavlastning.
Det kan ju vara så att en av kablarna är ansluten till 12v bara det att de ligger under samma dragavlastning.
useless #18 Lök. · Gävleborg · 43 730 inlägg 4 dec 2018 12:13 useless Lök. Gävleborg 43 730 inlägg 4 dec 2018 12:13 #18 Det enda den där transformatorn gör är att dra lite ström... Koppla bort den och skarva kablarna med lämpliga anslutningsklämmor. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Det enda den där transformatorn gör är att dra lite ström... Koppla bort den och skarva kablarna med lämpliga anslutningsklämmor. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder