Hej!

Jag har ett uttag i taket där det kommer ut 3 sladdar (varav en är jord då...). Nu vill jag sätta själva taklampan en bit bort och behöver då skarva själva sladden från lampan bort till uttaget i taket.

Själva lampans sladd är ojordad, tänker att jag isåfall kan skippa att koppla in jorden från takuttaget å sätta eltejp på den typ.

Men vad ska jag koppla ihop de två sladdarna med? Är det en Wago toppklämma som gäller? Har bara använt mig av sockerbit förut...
 

Bästa svaret

Wago är bra (bäst?) så kör med det..
 
  • Gilla
cpt
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.