Hej!
Jag har ett uttag i taket där det kommer ut 3 sladdar (varav en är jord då...). Nu vill jag sätta själva taklampan en bit bort och behöver då skarva själva sladden från lampan bort till uttaget i taket.
Själva lampans sladd är ojordad, tänker att jag isåfall kan skippa att koppla in jorden från takuttaget å sätta eltejp på den typ.
Men vad ska jag koppla ihop de två sladdarna med? Är det en Wago toppklämma som gäller? Har bara använt mig av sockerbit förut...