Jaså, jag fick höra ngt om att ”de” (vad jag gissar är elsäkerhetsverket) inte förnyade det efter en viss uppnådd ålder.
Det låter ju på sätt och vist rätt orättvist, men inte särskilt förvånande med all vår byråkrati.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.