4 359 356 läst ·
14 154 svar
4359k läst
14,2k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Använd gärna rätt tråd. Så kan det få vara tips i denna.Kalle 71 skrev:
[https://www.byggahus.se/forum/threads/lidl-verktyg-denna-vecka.72018
Qjanto skrev:
Parkside skruvautomat med ett batteri och laddare 699:- på Lidl.
Kan så klart ha varit handhavande fel också. Men det är ju en tämligen lätt uppgift att få in skruven och mata fram bandet till nästa skruv.
Jag köpte den som såldes i somras och var rejält missnöjd med funktionen. Alldeles för många skruvar hamnade snett eller fastnade. Så det blev ett återköp på den.Kalle 71 skrev:
Kan så klart ha varit handhavande fel också. Men det är ju en tämligen lätt uppgift att få in skruven och mata fram bandet till nästa skruv.
Om man är med i det gröna laget, så kostar nedanstående batteriknack nu 2395:- vilket är det lägsta någonsin enligt prisjakt. Kostade 2495:- senast 2022.
Verkar ingå systainer såvitt jag kunnat forska fram.
EDIT: Verkar som jag köpte den sista, så osäker leveranstid nu
HiKOKI Akku-Schlagschrauber WR36DA (36V, 1800 Nm, Brushless, LED, Rule Electronics, Transportkoffer, ohne Akku und Ladegerät) 3/4"
https://www.amazon.se/-/en/dp/B07JL659MZ?psc=1&smid=ANU9KP01APNAGVerkar ingå systainer såvitt jag kunnat forska fram.
EDIT: Verkar som jag köpte den sista, så osäker leveranstid nu
Ajdå, köpte också i somras och ställde på bra att ha hyllan. Kanske ska öppna den och reklamera den och hoppas på pengar tillbaks.Pjosk75 skrev:
Qjanto skrev:
Jag köpte den som såldes i somras och var rejält missnöjd med funktionen. Alldeles för många skruvar hamnade snett eller fastnade. Så det blev ett återköp på den.
Är det samma som säljs nu?
Osäker på om det är samma modell, men troligen så är det det.O olofh skrev:
Har det passerat mer än 90 dagar från köpet så hanteras reklamationen av Lidl kundtjänst. Inom 90 dagar så använder du deras nöjd kund garanti och får pengarna tillbaka.
Hur som helst så tycker jag att du ska ta fram och prova den. Kan ju ha varit en dåligt exemplar jag hade.
Det märks snabbt om skruvarna dras i på ett bra sätt eller om det krånglar redan på första bandet skruv.
Ser ut som att det är samma maskin som Jem & fix säljer naken för 499. Kanske ska prova den istället, Lidls batterier ska passa i den om jag har rätt info.Pjosk75 skrev:
Osäker på om det är samma modell, men troligen så är det det.
Har det passerat mer än 90 dagar från köpet så hanteras reklamationen av Lidl kundtjänst. Inom 90 dagar så använder du deras nöjd kund garanti och får pengarna tillbaka.
Hur som helst så tycker jag att du ska ta fram och prova den. Kan ju ha varit en dåligt exemplar jag hade.
Det märks snabbt om skruvarna dras i på ett bra sätt eller om det krånglar redan på första bandet skruv.
Någon som kan tipsa om ett bra set med frässtål? Var nära att beställa denna: https://amzn.eu/d/dsKLMhl nu under black friday men blev inte av.
Rimligtvis blir kvaliteten bättre om man köper de styckvis av välkända märken men för en annan som kanske drar fram fräsen ett tiotal gånger per år vet jag inte om det lönar sig.
Rimligtvis blir kvaliteten bättre om man köper de styckvis av välkända märken men för en annan som kanske drar fram fräsen ett tiotal gånger per år vet jag inte om det lönar sig.
Nu är ju detta tipstråden men, jag får väl tipsa om denna.. 😉J JonasJN skrev:Någon som kan tipsa om ett bra set med frässtål? Var nära att beställa denna: [länk] nu under black friday men blev inte av.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://amzn.eu/d/i1Mfafs
Helt ok kvalitet.