B
Paletten100 Paletten100 skrev:
Den tanken hade slagit mig (letar febrilt efter kvittot).
Får man inte digitalt där?

Paletten100
B Baskavoda skrev:
Får man inte digitalt där?
Inte hos mig, ingen early adopter här!

• Haha
TCG
  • Laddar…
Inte hos mig, ingen early adopter här!
Om du är clubmedlem tror jag de löser det

Mycket bra pris på Raaco Handy Box på Clas Ohlson just nu, sänkt med 37% från 949 kr till 599 kr:

[länk]

Synd bara att jag köpte för några veckor sedan ...
Tack för tipset, muttrade över oordningen ibland skruvarna förut idag... Slog till på 5 st, så nu har jag lite att sortera upp i jul.

T Trafikverket1 skrev:
Makita 18v 6ah batteri för 399 kr. Ingen aning om vad fyndiq är för sida men säljs som att det ska vara original och inte ersättningsbatteri som man hittar frekvent på tex Amazon.

[länk]
På Fyndiq till det priset är det piratkopia 100%

Edit: Piratkopior ger ofta t.ex. 3Ah när man köper 6Ah. De ger oftast också mindre effekt så verktygen upplevs tröttare än med originalbatteri. Dåliga lödningar kan ge ökad brandfara.
Batteribrand är riktigt otrevlig även i mindre batteri. Ladda aldrig batteri nära en utgångsdörr t.ex.

T TCG skrev:
På Fyndiq till det priset är det piratkopia 100%

Edit: Piratkopior ger ofta t.ex. 3Ah när man köper 6Ah. De ger oftast också mindre effekt så verktygen upplevs tröttare än med originalbatteri. Dåliga lödningar kan ge ökad brandfara.
Batteribrand är riktigt otrevlig även i mindre batteri. Ladda aldrig batteri nära en utgångsdörr t.ex.
Hundra procent var väl lite att ta i, men Fyndiq är en marknadsplats där andra kan sälja produkter och i det här fallet framgår det inte ens vem säljaren är. Så sannolikheten att något inte står helt rätt till är väl hyfsat stor.

Paletten100
G Gulketchup skrev:
Tack för tipset, muttrade över oordningen ibland skruvarna förut idag... Slog till på 5 st, så nu har jag lite att sortera upp i jul.
Det finns bara en liten nackdel med Handy Box; man kan inte välja storleken på de olika dellådor som kommer som standard. Jag har mer behov av små lådor, som lyckligtvis kan köpas i efterhand:

https://www.clasohlson.com/se/Ladinsats-Raaco/p/31-3404-1

Men skönt att höra att julen är räddad i alla fall! 😀🌲

• Magnetisk kärnborrmaskin från Fein, modell KBE 32 QW, med tillbehör som sprayflaska och spännband, Black Friday rabatt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
poba53 och 1 till
  • Laddar…
Det finns bara en liten nackdel med Handy Box; man kan inte välja storleken på de olika dellådor som kommer som standard. Jag har mer behov av små lådor, som lyckligtvis kan köpas i efterhand:

[länk]

Lådorna går och skriva ut också, om har eller känner nån med 3d skrivare.

• Gilla
Paletten100
  • Laddar…

[länk]

Kommer nog möblera om en del bland lådorna, vissa får fler små och fler andra stora, sen har man ju 3d-skrivare som är ett alternativ som @ostling säger.

• Gilla
Paletten100
  • Laddar…
P poba53 skrev:
Har varit i Helsingfors de senaste veckorna och lade en beställning på nätet med avhämtning från Bauhaus i Bäckebol eftersom de hade några i lager (efter tipset ovan). Beställningen accepterades inte i deras system. Så när jag kom hem ikväll gjorde jag en visit till Bäckebol för att köpa över disk. En del klagar på Bauhaus service men jag fick utmärkt hjälp av tre medarbetare i en timma innan de lyckades spåra upp de GSR18V-65 enheter som skulle finnas hos dem. Så tio minuter före stängning kunde jag nöjt lämna stället med en skruvdragare och en GDR18V-220C hackspett (gratis). Heder till de två tjejerna och killen som fixade mitt köp. Och det blir inte sämre av ett bonusbatteri från ProDeal (med Boschvarning om 3 månaders leveranstid)
Fick mitt bonusbatteri idag från Bosch efter 3 veckor jämför med Bosch löfte inom 3 månader 👍

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
P poba53 skrev:
Fick mitt bonusbatteri idag från Bosch efter 3 veckor jämför med Bosch löfte inom 3 månader 👍
Härligt, jag fick ett kvitto häromdagen så jag borde få mitt batteri när som helst. Vilket fraktbolag levererade ditt?

zarkov zarkov skrev:
Härligt, jag fick ett kvitto häromdagen så jag borde få mitt batteri när som helst. Vilket fraktbolag levererade ditt?
DSV

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.