T Trafikverket1 skrev:
300 mm motorkap med sladd för ca 1800. Ser ut att vara fel prissatt med 49 % rabatt, alla andra varianter är sänkta med 5 %.

[länk]
Verkar ha varit nere på samma pris i oktober, så gissar inget misstag. Bra pris jmf med andra leverantörer i Europa

• Prisdiagram från Pricerunner som visar priset 1 831 kr den 7 oktober 2025 hos Amazon, med en jämförelse av priser över tid.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Trafikverket1
  • Laddar…
Q
T Trafikverket1 skrev:
300 mm motorkap med sladd för ca 1800. Ser ut att vara fel prissatt med 49 % rabatt, alla andra varianter är sänkta med 5 %.

[länk]
Många dåliga omdömen.

• Gilla
MasMats
  • Laddar…
Av det jag haft i kundvagnen är det nog här jag det störst skillnad. Dock osäkert på om det är något att ha, så inte handlat något. Är ju inte heller många kronor det rör sig om.
Mattkniv och trapetsblad med prisnedsättning.

C
J JFrisk skrev:
Av det jag haft i kundvagnen är det nog här jag det störst skillnad.
Hur får du fram den där jämförelsen?

C cpalm skrev:
Har man saker i kundkorgen och det blir någon prisändring på dessa så får man "viktigt meddelande om artiklar i kundkorgen", det är i den listan ser man priset innan och efter ändring.

• Gilla
cpalm och 1 till
  • Laddar…
J JFrisk skrev:
Av det jag haft i kundvagnen är det nog här jag det störst skillnad. Dock osäkert på om det är något att ha, så inte handlat något. Är ju inte heller många kronor det rör sig om.
[bild]
Bladen har jag köpt förr har jag för mig, de funkar fint

• Gilla
JSten
  • Laddar…
En tysk sida med omkring 40% rabatt på massor av verktyg från flera av de största tillverkarna.
Ca 15-20 euro för frakt vilket inte är farligt. Bra för den som planerar att utöka parken.
https://www.gotools.de/

Jag är lite småsugen på denna då jag böjt axeln på min gamla borrhammare :(. Har kraftigare maskin med sds-max redan så prioriterar det som är lätt och smidigt för småjobb, typ tavlor, enstaka hål osv.
https://www.gotools.de/marken/makit...nd-ladegeraet-im-transportkoffer_179540_70460

• Gilla
Snowball
  • Laddar…
C cpalm skrev:
Precis som Demmpa redan svarat får man den om man har något i varukorgen, eller valt spara till senare när det ändrar i pris, upp eller ner.
Jag har en lista med villhöver och bra att ha-saker som jag överväger köp om priset råkar bli rätt.
Algol Algol skrev:
En tysk sida med omkring 40% rabatt på massor av verktyg från flera av de största tillverkarna.
Ca 15-20 euro för frakt vilket inte är farligt. Bra för den som planerar att utöka parken.
[länk]

Jag är lite småsugen på denna då jag böjt axeln på min gamla borrhammare :(. Har kraftigare maskin med sds-max redan så prioriterar det som är lätt och smidigt för småjobb, typ tavlor, enstaka hål osv.
[länk]
Jag har handlat från gotools tidigare, om än för några år sen, levererades utan problem då.

U
J JFrisk skrev:
Precis som Demmpa redan svarat får man den om man har något i varukorgen, eller valt spara till senare när det ändrar i pris, upp eller ner.
Jag har en lista med villhöver och bra att ha-saker som jag överväger köp om priset råkar bli rätt.

Jag har handlat från gotools tidigare, om än för några år sen, levererades utan problem då.
Jag köper milwaukee verktyg där, de är ca 30% billigare där än i Sverige.

Q
Algol Algol skrev:
[länk]

[länk]
Den är riktigt trevlig och smidig. Du lär bli positivt överraskad att styrkan med....
Jag gav 1700:- för den på någon rea för ett antal år sedan.

T
Paletten100 Paletten100 skrev:
Mycket bra pris på Raaco Handy Box på Clas Ohlson just nu, sänkt med 37% från 949 kr till 599 kr:

[länk]

Synd bara att jag köpte för några veckor sedan ...
Clas Ohlson har öppet köp i 365 dagar .. bara så du vet.

Paletten100
T trycklös skrev:
Clas Ohlson har öppet köp i 365 dagar .. bara så du vet.
Den tanken hade slagit mig (letar febrilt efter kvittot).

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.