Dags för Amazons black week imorgon då..

Ha ögonen med er och sök priser på andra ställen, gärna prisjakt där man kan se trender över tid...

Den här har jag haft i korgen några veckor, den har legat konstant på 150 spänn.
Men idag såg det ut såhär;
Produktbild av GEDORE Magnifier 1/2", pris kr 249,63, fri leverans 21 november. Endast 10 kvar i lager.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Wow
  • Arg
  • Ledsen
cpalm och 11 till
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Dags för Amazons black week imorgon då..

Ha ögonen med er och sök priser på andra ställen, gärna prisjakt där man kan se trender över tid...

Den här har jag haft i korgen några veckor, den har legat konstant på 150 spänn.
Men idag såg det ut såhär;
[bild]
Vi får se vad den landar på i morgon. 125 kr kanske?

• Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
daddydj daddydj skrev:
Vi får se vad den landar på i morgon. 125 kr kanske?
Det är min gissning med...😄

Det är min gissning med...😄
Mer rimlig gissning är 160 kr

• Gilla
naikon
  • Laddar…
Amazons Black Friday Week innehåller i princip inga erbjudande på verktyg nu i natt. Det enda jag hittade utanför erbjudanden var Bosch borrhammare GBH 2-28F med chuck och låda för 2250:- vilket är ett bra pris. Ibland är det så att Boschprylar dyker upp efter några dagar i kampanjen men inte just nu

• Gilla
ConnyK och 2 till
  • Laddar…
S sjoelund skrev:
Mer rimlig gissning är 160 kr
Huvudet på spiken;
Gedore Magnifier 1/2-tums verktyg finns i en digital varukorg, pris 159 kr, med gratis leverans den 24 november. Endast 10 kvar i lager.
Skapa konto

För övrigt var inga av de saker jag hade sparat i korgen sänkta..

• Haha
  • Arg
  • Gilla
RoTe och 10 till
  • Laddar…
Mutterknacken som jag bevakat länge var i alla fall hyggligt sänkt. Några dagar för ett par veckor sedan så kostade den 2990kr men annars har den legat stabilt mellan 2200 och 2300kr

https://amzn.eu/d/e3xO0tB

• Gilla
mattemaz och 1 till
  • Laddar…
ClasseClas
Huvudet på spiken;
[bild]

För övrigt var inga av de saker jag hade sparat i korgen sänkta..
Nästan 40% "rabatt"... 🤬

ClasseClas ClasseClas skrev:
Nästan 40% "rabatt"... 🤬
Fast nu skriver de varken att det är rabatt eller att de har black friday erbjudande på denna produkt.

• Gilla
HökMartin
  • Laddar…
M maglin skrev:
Fast nu skriver de varken att det är rabatt eller att de har black friday erbjudande på denna produkt.
Nä, det är sant.. men jojo-priserna är ändå rätt irriterande..

• Gilla
TCG och 1 till
  • Laddar…
Nä, det är sant.. men jojo-priserna är ändå rätt irriterande..
Också märkligt att Amazon inte rapporterar lägsta priset senaste 30 dagarna vilket är lag.

T TCG skrev:
Också märkligt att Amazon inte rapporterar lägsta priset senaste 30 dagarna vilket är lag.
De gör nog bara det om det är rabatt:

Amazon-se, Black Friday-erbjudande, OBD2-dongel, 5% rabatt, pris: 597,99 kr, gratis leverans, Stockholm, köp nu, i lager.
Skapa konto

Och den där odb2-dongeln är nedsatt men det är den var typ tredje månad. https://amzn.eu/d/36w70Vd

• Gilla
nanowire
  • Laddar…
T TCG skrev:
Det gäller bara om man samtidigt skriver att det är en rea/prissänkning. Från Konsumentverket:
Instruktion om tidigare prisangivelse vid prisnedsättning enligt Konsumentverket.

• Gilla
maglin
  • Laddar…
T TCG skrev:
Dom gör det om det är "extrapris", precis som lagen säger. För varor där ordinarie priset fluktuerar behöver man inte redovisa lägsta priset senare 30 dagarna.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.