Bauhaus center syd, 60kr. Extremt nice att ha om du ska fräsa ut fogar med vinkelslipen.
Förpackningar av Irwin joran fogfräsverktyg för vinkelslip, med pris 60 kr, visas på Bauhaus center syd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
mexitegel och 4 till
  • Laddar…
ullberg
Alfredo Alfredo skrev:
Apropå cykloner, visst har ni sett denna tråd?

[länk]
Såg den redan 2014 och min cyklon från den tiden är fortfarande i bruk - precis på det sättet som jag satte ihop den då och gjorde inlägg om i den tråden, har funkat klanderfritt i över ett decennium!

• Gilla
nino
  • Laddar…
O olofh skrev:
Bauhaus center syd, 60kr. Extremt nice att ha om du ska fräsa ut fogar med vinkelslipen.
[bild]
Tack för tipset. Köpte en idag.

• Gilla
olofh
  • Laddar…
Lustigt, de har haft sådana i fyndhörnan i mina tio år. Köpte sådana till mitt förra hus för en herrans massa år sedan. Se om du hittar lite frässtål också, de slits.

phl phl skrev:
Lustigt, de har haft sådana i fyndhörnan i mina tio år. Köpte sådana till mitt förra hus för en herrans massa år sedan. Se om du hittar lite frässtål också, de slits.
Håller med. Frässtålen slits jäkligt snabbt särskilt om det är lite sten i bruket. tror jag köpte på hornbach

Inget verktyg men Bauhaus kör medlems dagar och har 10% rabatt på ett helt köp. Gäller bara under en dag per butik och de har redan betat av halva Sverige.
Kanske någon som har spanat på något som det är dags att köpa nu 😎

För min del blev det en avfuktare till garaget.

• Bauhaus medlem dagar schema med datum och platser för butiker i Sverige, inklusive Norrköping, Göteborg och Växjö.
    Skapa konto
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
V Victor.M skrev:
Inget verktyg men Bauhaus kör medlems dagar och har 10% rabatt på ett helt köp. Gäller bara under en dag per butik och de har redan betat av halva Sverige.
Kanske någon som har spanat på något som det är dags att köpa nu 😎

För min del blev det en avfuktare till garaget.
Gäller det bara artiklar i lager?

J JonasJN skrev:
Gäller det bara artiklar i lager?
Ingen aning faktiskt. Det gäller iaf bara i butik och inte online så man kan ju misstänka att det inte går att beställa saker i butik heller.

S sin skrev:
[länk]

dwe 7492 för 555 euro måste väl anses vara ett bra pris om man behöver en bordssåg.
keine Auslandslieferung möglich / no shipping abroad possible

S sjoelund skrev:
keine Auslandslieferung möglich / no shipping abroad possible
Är det ett väldigt bra erbjudande så går det att mellanstudsa leveransen via exempelvis https://www.mailboxde.com/. Funkade bra för mig i somras, ~35€ för huggarstövlar/hjälm/svärd/kedjor.

O oleufven skrev:
Är det ett väldigt bra erbjudande så går det att mellanstudsa leveransen via exempelvis [länk]. Funkade bra för mig i somras, ~35€ för huggarstövlar/hjälm/svärd/kedjor.
De hanterar max 30 kg

Antog att det inte var nåt problem. Har beställt en hel del därifrån tidigare, men mest Festool.

Kan ju vara vikten som är ett problem.

Roterbart skruvstycke 125 mm från Jula, pris 349 kr. Produktbild med recensioner och rabattinformation, käftar 12,5 cm breda.
Skapa konto

Roterbart skruvstycke från Jula till ett bra pris. Slog till idag då jag byggt om arbetsbänken och nu kan montera skruvstycket så det inte är i vägen. Känns helt ok i kvaliteten och duger för mina behov. 12,5 cm breda käftar som kan öppnas 6 cm.
https://www.jula.se/catalog/verktyg...tycken/fasta-skruvstycken/skruvstycke-027246/

• Gilla
nanowire och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.