M maglin skrev:
När ansökte du? Jag skickade in min den 21 maj och tror inte de återkommer förrän i augusti.
Ansökte 19 Maj, fick godkänt 21 Maj, batteriet levererat 27 Maj. Kollat skräpposten?

Ansökte 2:a Maj fick batteriet idag.

Det dök upp ett batteri här igår också, tror jag ansökte i slutet av april.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
T
useless useless skrev:
[bild]

[länk]
Hade det inte varit så långt bort hade det varit köpläge... Inte för att jag är optiker men ändå 😁

• Gilla
Etnoy
  • Laddar…
T Testarn skrev:
Inte för att jag är optiker men ändå 😁
Inte än...

• Haha
cpalm och 3 till
  • Laddar…
Kan man nyttja hornbachs prisgaranti direkt i kassan i butik?

F Fixarjon skrev:
Inte i kassan, man måste tala med någon på avdelningen som kontrollerar priset hos konkurrenten och sedan skriver ut ett papper som man tar till kassan.

F Fixarjon skrev:
Tänkte köpt en ny Bosch sticksåg på amazon och nyttjat prisgaranti på hornbach, men tyvärr finns en EAN nr på amazons hemsida. Då är de kört antar jag?

F Fixarjon skrev:
Det är ett tag sen jag nyttjade det men har för mig att man måste gå till kundtjänst

K
F Fixarjon skrev:
Tänkte köpt en ny Bosch sticksåg på amazon och nyttjat prisgaranti på hornbach, men tyvärr finns en EAN nr på amazons hemsida. Då är de kört antar jag?
Snälla, använd befintliga trådar om prismatchning eller Amazon för att diskutera och fråga. Denna tråd är för tips på bra priser

• Gilla
FredrikR och 7 till
  • Laddar…
F Fixarjon skrev:
jag fick ner priset genom att bara hänvisa till amazon och visa sidan på min mobiltelefon.

T
nanowire nanowire skrev:
Mycket bra pris på CMT dadoklinga(tidsbegränsat):
[länk]

[bild]
Funkar en sådan i en Bosch GTS 10 XC?

Jag menar, den har ju 30 mm axel men är axeln tillräckligt lång för en dado-stack? Kan man ta bort någon av brickorna som sitter på varje sida tro..?

Sen får man göra en ny platta i bordet som den går igenom men det är en annan fråga. :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.