4 538 913 läst ·
14 679 svar
4539k läst
14,7k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Festool verkar ha rabatt på stora delar av sortimentet. Jag hittar ingen svensk återförsäljare som matchar Rubarts sänkning med 30%, men med kronans värde och smidig handel från Tyskland gör det inget. Ink frakt och moms blir det runt 65% av svenska rekpriset.
rubart.de
rubart.de
Rubart är pålitligt och bra av min erfarenhet. Beställde därifrån senast tre veckor sen. Saker finns i lager och helt ok tid på frakten.Hep skrev:
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 837 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 837 inlägg
Den butiken har ganska mycket verktyg till bra (för bra?) priser. Butiken är nystartad så det känns som risk för trubbel. Jag kommer inte beställa något. Men vill någon prova så...daddydj skrev:
https://www.amazon.se/s?i=merchant-...=20693452031&xpid=gs6uGusXYAB_D&ref=sr_nr_n_3
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Undra vad haken är, sanslösa priser?B breakman skrev:
Edit: inget går att lägga i kundkorgen, står att dom inte är tillgängliga hos säljaren
Allvetare
· Västra götaland
· 10 933 inlägg
400 spänn i frakt också?
Njae. Allt är relativt. Men det står att amazon har säker transaktion och betalar man med kreditkort brukar man kunna få hjälp med det om det skulle bli fel.Ymer skrev:
Om du har betalat med kort
Om du betalat med ett kort kan du ha möjlighet att ta hjälp av din bank, den som ställt ut kortet till dig. Detta kallas att göra en kortreklamation. Har du betalat med ett debetkort är det villkoren för kortet som styr vad du har rätt till.
Läs mer om kortreklamation.