Festool verkar ha rabatt på stora delar av sortimentet. Jag hittar ingen svensk återförsäljare som matchar Rubarts sänkning med 30%, men med kronans värde och smidig handel från Tyskland gör det inget. Ink frakt och moms blir det runt 65% av svenska rekpriset.

rubart.de

• Gilla
  • Älska
vanpire och 8 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Festool verkar ha rabatt på stora delar av sortimentet. Jag hittar ingen svensk återförsäljare som matchar Rubarts sänkning med 30%, men med kronans värde och smidig handel från Tyskland gör det inget. Ink frakt och moms blir det runt 65% av svenska rekpriset.

rubart.de
Rubart är pålitligt och bra av min erfarenhet. Beställde därifrån senast tre veckor sen. Saker finns i lager och helt ok tid på frakten.

• Gilla
cpalm och 2 till
  • Laddar…
Tyvärr vet jag också att det funkar bra att handla därifrån…

• Haha
  • Älska
  • Gilla
stayfrosty och 7 till
  • Laddar…
Bra sågbord med hjul från Metabo. Brukar kosta 2000 kr så även med frakten inräknat är priset bra.
Metabo sågbord med hjul, grön och svart design, syns på en Amazon-annons.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

B
daddydj daddydj skrev:
Bra sågbord med hjul från Metabo. Brukar kosta 2000 kr så även med frakten inräknat är priset bra.
[bild]
Den butiken har ganska mycket verktyg till bra (för bra?) priser. Butiken är nystartad så det känns som risk för trubbel. Jag kommer inte beställa något. Men vill någon prova så... :)

https://www.amazon.se/s?i=merchant-...=20693452031&xpid=gs6uGusXYAB_D&ref=sr_nr_n_3

Bild av två verktyg till salu: en Makita häcktrimmer och en Knipex tångnyckel med prissättning och leveransinformation från en webbutik.
Skapa konto

• Gilla
maglin
  • Laddar…
K
B breakman skrev:
Den butiken har ganska mycket verktyg till bra (för bra?) priser. Butiken är nystartad så det känns som risk för trubbel. Jag kommer inte beställa något. Men vill någon prova så... :)

[länk]

[bild]
Undra vad haken är, sanslösa priser?

Edit: inget går att lägga i kundkorgen, står att dom inte är tillgängliga hos säljaren

Telefonnumret är faktiskt registrerat på "Haushaltsparadies Spielberg" på samma adress som uppges på Amazon. Jag undrar om det bara inte är den vanliga valutamissen...

• Gilla
maglin
  • Laddar…
400 spänn i frakt också?

B breakman skrev:

[länk]

[bild]
det där verkar vara saker som inte finns att köpa.

Jag beställde en del. butiken verkar vara borta nu så jag väntar på en annuleringsorder. men visst fick det måndagen att lysa upp ett litet tag.

Samma här, beställt och betalat. Tur att det inte var några större summor, om barnen inte får mat på en vecka har det jämna ut sig. 😂

• Gilla
  • Haha
nino och 1 till
  • Laddar…
Ymer Ymer skrev:
Samma här, beställt och betalat. Tur att det inte var några större summor, om barnen inte får mat på en vecka har det jämna ut sig. 😂
Njae. Allt är relativt. Men det står att amazon har säker transaktion och betalar man med kreditkort brukar man kunna få hjälp med det om det skulle bli fel.

Om du har betalat med kort
Om du betalat med ett kort kan du ha möjlighet att ta hjälp av din bank, den som ställt ut kortet till dig. Detta kallas att göra en kortreklamation. Har du betalat med ett debetkort är det villkoren för kortet som styr vad du har rätt till.

Läs mer om kortreklamation.

Bra pris just nu på Dewalt lilla cyklon hos Jula!
50mm slangar och kopplingar ger bra flöde.
Får väldigt bra betyg i tester.

DeWalt dammavskiljare med cyklon, erbjudande hos Jula för 899 kr, har bra betyg och anslutningar för 50 mm slangar.
Skapa konto

• Gilla
Qjanto och 5 till
  • Laddar…
B breakman skrev:

[länk]

[bild]
Länken fungerar inte längre så priserna var nog för bra.

• Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Någon som stött på ett erbjudande på en högtryckstvätt som är prisvärd?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.