Låter som förstasidan på Aftonbladet. När började motorsågarna sätta rabatter - eller hotade de personalen? 😂

• Haha
  • Gilla
Lilllen och 14 till
  • Laddar…
T TCG skrev:
Dewalt hyvel 1737 kr
Ingen större erfarenhet av hyvlar men är ett verktyg jag köpte till ett enda litet jobb och som sedan blivit använd en hel massa.
Hur har jag kunnat leva utan hyvel? 😀
[länk]
Blev en sån.

Hade behövt ett till Dewalt batteri nån som sett bra priser nyligen?

Etnoy Etnoy skrev:
Einhell kapsåg nedsatt till 1095

[länk]
Någon som köpt sågen?

nimhed nimhed skrev:
Bra pris på en fein

[länk]
Bra och gedigen maskin det där. Har en lite äldre modell av denna.

J joob skrev:
Bauhaus Karlstad nu på eftermiddagen. Gsr18vEc + Gdr-200 med två st 4ah batterier i L-case. Stod inget pris men när jag kollade i kassan gick den in för 2495. Killen kommenterade att det var otroligt bra pris och jag håller med. Hittar inte kittet på hemsidan.

Låg på en pall tillsammans med GSR18v50 med 2 5ah batterier som salufördes för 2895 enligt skylten. Fanns flera och det var blandat på pallen. Skynda fynda.

[bild]
Tack för tipset! Jag svängde förbi och köpte ett paket i söndags, och då fanns det iaf ett gäng kvar.

• Gilla
joob
  • Laddar…
Ingen som sett något bra erbjudande i Kalmarbutiken? Alltså som inte finns på hemsidan?

R Rikard_Sa skrev:
Har inte använt Stabilas vattenpass, men läst att de ska vara bra. Ligger på 1500kr hos konkurrenter
[länk]
https://amzn.eu/d/6sqvvl9

Snarlikt pris på amazon

M mrmlz skrev:
[länk]

Snarlikt pris på amazon
Det är två olika set. Den på amazon är 80 AS och inte 80 ASM. Alltså saknar den magneter.

• Gilla
mrmlz
  • Laddar…
Ossian K Olsson Ossian K Olsson skrev:
Från en annan tråd

Gå in och regga maskinen så får du ett 4 ah batteri till! Bosch kallar det Pro deal

[länk]
Jag ansökte om ett 5,5ah batteri efter mitt inköp och det har nu gått igenom. Lite förvånad men tycker ändå att det kunde argumenteras att jag köpte två verktyg för 2999 st men att jag sedan hade en bra rabatt (2999 kr) och att jag därför var berättigad till dealen med 5,5ah.

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
foppa72 foppa72 skrev:
Jag ansökte om ett 5,5ah batteri efter mitt inköp och det har nu gått igenom. Lite förvånad men tycker ändå att det kunde argumenteras att jag köpte två verktyg för 2999 st men att jag sedan hade en bra rabatt (2999 kr) och att jag därför var berättigad till dealen med 5,5ah.
När ansökte du? Jag skickade in min den 21 maj och tror inte de återkommer förrän i augusti.

M maglin skrev:
När ansökte du? Jag skickade in min den 21 maj och tror inte de återkommer förrän i augusti.
Ansökte också den 21 maj.

• Gilla
maglin
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.