Alfredo Alfredo skrev:
Tre frågor:

Visst är detta en så kallad mormorsladdare?
Visst är det ett bra pris?
Är det ett verktyg eller OT? 😳

[länk]

[bild]
3. Känns inte som att det spelar någon roll längre. Tråden har ju spårat ur för länge sen.

Btw...
Någon som har tips på lunchställe i Lindesberg?

• Haha
  • Gilla
GEGS och 6 till
  • Laddar…
C Chentin skrev:
Btw...
Någon som har tips på lunchställe i Lindesberg?
Besök Tormek måste ju komma först i denna tråden (och käka lunch på All In)

• Gilla
Chentin
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Hikoki klarar det
Säger inte att det inte hade varit möjligt, men de gjorde ett val, som nämns här under, att det finns begränsningar i systemet.

Som företag gör man ju alltid ett antal val vid utveckling av produkter, ibland blir de rätt, ibland blir de fel, ibland blir de asbra ekonomiskt, ibland blir det konkurs osv...

/Jocce

B
Alfredo Alfredo skrev:
Tre frågor:

Visst är detta en så kallad mormorsladdare?
Visst är det ett bra pris?
Är det ett verktyg eller OT? 😳

[länk]

[bild]
Var det inte Lidl som sålde en liknande kabel för 999:- ? Eller var det en annan typ... Hur som, om det inte är så brottom så kanske det går att vänta på att de kör kampanj på den igen.

F fribygg skrev:
Besök Tormek måste ju komma först i denna tråden (och käka lunch på All In)
Off topic:
Stort tack för tipsen.
Hade extremt kort med tid men drog en chansning och gick bort till Tormek och tittade - en timme innan dom öppnade (skulle det visa sig) - men blev ändå insläppt av en trevlig kille i personalen.

Konceptbutik Tormek i Lindesberg med hyllor fyllda med slip- och svarvverktyg. Bland annat syns TT-50 och andra Tormek-produkter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Även All In var ett bra tips. Han precis köpa en take away-lunch innan jag var tvungen att springa bort till tåget.

On topic:
Tormek i Lindesberg har alltså en koncept-butik där alla deras produkter saluförs.
Dom har även en fyndhörna där produkterna säljs till halva priset.
Jag slog till på en TT-50 (svarvverktyg för stenen) för 448:-
Helt klart prisvärt.

En person håller en papperspåse från Tormek utomhus. Påsen innehåller en TT-50 slipjig. Asfalt och parkeringsplats syns i bakgrunden.
Skapa konto

Även All In var prisvärt (mat = verktyg (bränsle) för magen?). Dagens lunch 119:- (107:- för take away).

Matsäck med sallad, kaffetermos och solglasögon på ett tåg med regnig utsikt genom fönstret.
Skapa konto

• Gilla
Markoolio och 13 till
  • Laddar…
  • Gilla
ason
  • Laddar…
Mazen Mazen skrev:
Jo den orkar, men med 97dB så är den allt annat än tyst.
Ska du använda den inomhus så kolla efter en sk silent modell dvs med betydligt lägre dB nivå..
tex.
[länk]

[länk]
Tackar!
då står jag över den där så länge..

Sittställning
Jag har silent och kan intyga att den klarar dyckert bra och är verkligen tyst

• Gilla
poba53 och 1 till
  • Laddar…
Bauhaus Karlstad nu på eftermiddagen. Gsr18vEc + Gdr-200 med två st 4ah batterier i L-case. Stod inget pris men när jag kollade i kassan gick den in för 2495. Killen kommenterade att det var otroligt bra pris och jag håller med. Hittar inte kittet på hemsidan.

Låg på en pall tillsammans med GSR18v50 med 2 5ah batterier som salufördes för 2895 enligt skylten. Fanns flera och det var blandat på pallen. Skynda fynda.

Bosch borrskruvdragare med laddare och batterier i en verktygslåda, inklusive instruktioner.
Skapa konto

• Gilla
  • Wow
Tule54 och 9 till
  • Laddar…
Jula har kampanj på en del Fiskars-prylar i helgen.
Röd annons med text om 40% rabatt på Fiskars hos Jula och JulaClub-erbjudande 23-25 maj. Dubbla poäng och fika i varuhus under helgen.
Skapa konto

• Gilla
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
Etnoy Etnoy skrev:
Einhell kapsåg nedsatt till 1095

[länk]
temp out of stock nu redan ^_^

• Gilla
Etnoy
  • Laddar…
Snabb fråga när jag läser gamla tips.
Metabo. Deras "batteri på köpet" drive. -EDIT JAG MENAR MAKITA-
Jag misslyckas med att hitta om det är en begränsning på hur många gånger man kan registrera maskiner för att få ett batteri? Nånstans känner jag att det borde finnas en hake som reglerar detta? Eller..?

Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.