Farstatjej90
tveksamt tveksamt skrev:
Var får du det till att det måste finnas en webbsida?
”- Jämförelsen gäller mot nationella butiker inkluderat deras e-handel”
När jag prismatchat på Hornbach så har dom velat gå in på konkurrentens sida och kolla att priset stämmer. Även om man visar i mobilen....
Vet inte hur dom skulle göra om det inte finns nån websida....🤔
Det där med nationella också, betyder det att dom inte prismatchar Amazon? Det gör Hornbach...

Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Reklamblad

Farstatjej90
S sjoelund skrev:
Reklamblad
Ja just det, hade glömt att dom finns.

• Gilla
TCG
  • Laddar…
U
När jag prismatchat på Hornbach så har dom velat gå in på konkurrentens sida och kolla att priset stämmer. Även om man visar i mobilen....
Det där med nationella också, betyder det att dom inte prismatchar Amazon? Det gör Hornbach...
Bauhouse matchar bara mot varor som finns i fysiska butiker, vilket gör att de behöver vara ”nationella”. Amazon har ingen fysisk butik så det går inte prismatcha mot även om de säljer under svenskt org. nummer.

Farstatjej90
U Utsliten och utdömd skrev:
Bauhouse matchar bara mot varor som finns i fysiska butiker, vilket gör att de behöver vara ”nationella”. Amazon har ingen fysisk butik så det går inte prismatcha mot även om de säljer under svenskt org. nummer.
Jaha, vad dåligt. Hornbach är mycket bättre. Dom har akvarier också, barnen gillar det.

• Gilla
Jocce81
  • Laddar…
F Fixarjon skrev:
Varan finns bara på Bauhaus webb, är det 10% på webben också?
Verkar vara i varuhuset bara.
Är olika dagar för olika orter

Vet inte hur dom skulle göra om det inte finns nån websida
Fotografi borde duga.

Jag har anvcänt foto och någon gång foto i kombo med att vi ringt butiken medans man stått och prismatchat med personalen.

Generellt är Hornbach personal mycket lättare att ha att göra med när det gäller prismatchning (och annat) än Bauhaus...

/Jocce

• Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
Precis, på Hornbach brukar de säga typ:
- Vad roligt att du hittade den här grillen för 17 papp 5 kr billigare nån annan stans! Självklart fixar vi 10% så du kan köpa några grill-öl och fira också! 😂.

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Appendix och 7 till
  • Laddar…
O
ClasseClas ClasseClas skrev:
Hörby Bruk pirra/magasinkärra för 999 kronor på Jula. Punkteringsfria däck.
[bild]
[länk]
Har haft den sedan 2018! Otroligt nöjd och däcken är helt suveräna. Visste dock inte att den bara ”klarar” 250 kg. Har nog lastat den med 400 kg flertalet gånger..

• Gilla
Lilllen
  • Laddar…
ClasseClas
O Ossian K Olsson skrev:
Har haft den sedan 2018! Otroligt nöjd och däcken är helt suveräna. Visste dock inte att den bara ”klarar” 250 kg. Har nog lastat den med 400 kg flertalet gånger..
Jag har 2 stycken, en hemma och en på landet. Den jag köpte förra året kostade 1299 kronor. En bra produkt.

• Gilla
Ossian K Olsson
  • Laddar…
Bra pirra men får erkänna att jag tycker normal däck tar ojämnheter bättre

• Gilla
Tokslut och 3 till
  • Laddar…
ClasseClas
M myrstack skrev:
Bra pirra men får erkänna att jag tycker normal däck tar ojämnheter bättre
Håller med men tidigare pirror (Kinabyggen) tappade luften varje säsong och fick till och med punka ofta så det blev för mkt merarbete och knäckt rygg för att pirran inte gick att använda direkt. Då är det ok att stå ut med dessa hårdare hjul.

• Gilla
Stiftet och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.