• Gilla
Jarkko Toivanen och 1 till
  • Laddar…
  • Gilla
Posselosse
  • Laddar…
T Trafikverket1 skrev:
Jula rear ut deras CAT verktyg. Kanske inte längre ska säljas? Trist att köpa in sig då i ett batterisystem som inte kommer säljas längre. Men bra priser iaf

[länk]

Edit: blir ju rätt sugen på fräsen, fått bra betyg. Någon som har provat den?
Fräsen ser ut som många liknande med lite olika design på plasten som jag har sett genom åren. Jag har en väldigt lik från CO (min första fräs jag köpte för 20 år sedan). Den fungerar, är stark men väldigt oergonomisk (reglage etc) och värdelös dammupptagning. Jag satte den i ett fräsbord men länge sedan jag använde då den är bökig att styra uppochner/ovanifrån.

• Gilla
Trafikverket1
  • Laddar…
T Trafikverket1 skrev:
Jula rear ut deras CAT verktyg. Kanske inte längre ska säljas? Trist att köpa in sig då i ett batterisystem som inte kommer säljas längre. Men bra priser iaf

[länk]

Har tyvärr inte fräsen men en del andra CAT 230v. Min upplevelse är att det är gedigna grejer.

• Gilla
Trafikverket1
  • Laddar…
T Trafikverket1 skrev:
Fräsen kan jag verkligen rekommendera. Väldigt stark och med sköna handtag. Utmärkt för att fräsa ner golvvärmeslangar i spånskiva, tack vare den starka motorn.

• Gilla
Trafikverket1
  • Laddar…
K
T Trafikverket1 skrev:
Jula rear ut deras CAT verktyg. Kanske inte längre ska säljas? Trist att köpa in sig då i ett batterisystem som inte kommer säljas längre.
Finns ju gott om 230V maskiner också..

För oss som köpt blå 18V verktyg eller trädgårdsprylar från 1/1-30/4 2025 för mer än 2290:- exkl moms glöm inte att registrera dig för ett gratis GBA18V 4Ah batteri. Det är ett bra tag sedan som Pro Deals var på denna nivå.

• Gilla
  • Wow
Lecce och 7 till
  • Laddar…
Det hade jag missat - tack!

Och apropå gratis batteri, Bauhaus säljer Boschs blå häcksax GHE 18V-60 för 2136 kr, ink ett ProCore 4Ah batteri. Bara häcksaxen kostar 2395 kr (Prisjakt 1929 kr) så beroende på hur man räknar får man ett ProCore-batteri gratis eller för 200 kr. Samma kampanj finns på röjsågen och trimmern.

Bosch häcksax GHE 18V-60 med och utan batteri, pris 2136 kr respektive 2395 kr, står angivna med bilder och text på en webbsida.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

https://www.bauhaus.se/hacksax-bosch-professional-ghe-18v-60-60cm-1x4-0ah

• Gilla
trojlee och 2 till
  • Laddar…
Ossian K Olsson
zarkov zarkov skrev:
Och apropå gratis batteri, Bauhaus säljer Boschs blå häcksax GHE 18V-60 för 2136 kr, ink ett ProCore 4Ah batteri. Bara häcksaxen kostar 2395 kr (Prisjakt 1929 kr) så beroende på hur man räknar får man ett ProCore-batteri gratis eller för 200 kr.

[bild]

[länk]
https://www.bauhaus.se/grastrimmer-bosch-professional-grt-18v-33-33cm-1x4-0ah

Även trimmern finns med det erbjudandet! Jag har båda och är väldigt nöjd!

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
zarkov zarkov skrev:
Och apropå gratis batteri, Bauhaus säljer Boschs blå häcksax GHE 18V-60 för 2136 kr, ink ett ProCore 4Ah batteri. Bara häcksaxen kostar 2395 kr (Prisjakt 1929 kr) så beroende på hur man räknar får man ett ProCore-batteri gratis eller för 200 kr. Samma kampanj finns på röjsågen och trimmern.

[bild]

[länk]
Värt att nämna är att det är på väg att släppas uppdaterade versioner med samma beteckning, och en grekisk tvåa på slutet i beteckningen.
GHE 18V-60 (II)

B
  • Gilla
fribygg och 5 till
  • Laddar…
Bessey Apriete GTRH 160x60mm
https://amzn.eu/d/0cjlfJF

Bessey skruvtving GTRH 160x60mm med rött handtag, erbjudandepris 344,65 kr, -28% rabatt, maxkapacitet 160x60mm.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Tuk-Tuk och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.