hmm tror jag provat den där och den var helt omöjlig att få att fungera glapp i batteriet så den tappade tiden etc.
Brydde mig inte ens om att försöka byta skräpet jag körde den i återvinningen och satte en strömbrytare istället.
Om du inte orkade byta den så skicka gärna åtminstone ett mail till CO och berätta att du skickat en sån i återvinningen och varför. De vill nästan garanterat veta varför en kund inte är nöjd! Nästa katalog innehåller säkert en bättre produkt!
huggan skrev:
varför är det batteri i den när det är fast installation?
Apropå inte så jättebra produkter på CO: Jag har dragit det här förr men jag köpte en elektronisk termostat för fast installation på CO. Den blev det pengarna tillbaka på. Dels så innehöll den ett relä som klickar - så hela poängen att få bort klicket från en mekanisk termostat försvann. Dels så var den enbart batteridriven (AA/R6 eller AAA/R03, minns inte exakt vilken av de två sorterna) och dessutom kopplad så att ifall batteriet tar slut så blir det kallt istället för varmt...
De verkade uppskatta att jag berättade varför jag lämnade tillbaka den och den fanns inte med i nästa katalog...
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.