F Fideliox skrev:
Har också Krinnern och är nöjd. Päronen köpte jula kopia och den är lika bra.

[länk]
Jag köpte också en Julakopia! Innan den här artikeln kom ut, så visste inte att det fanns ett "original". Men kan också meddela att Julafoten fungerar jättebra! Sen får man väl se om den håller 10 år eller ej men den känns gedigen. Och den var billig!

• Julgran dekorerad med röda och gyllene kulor samt ljusslinga, stående på vad som beskrivs som en "Julafot", i ett hemtrevligt rum.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
D Dr.E skrev:
Jag köpte också en Julakopia! Innan den här artikeln kom ut, så visste inte att det fanns ett "original". Men kan också meddela att Julafoten fungerar jättebra! Sen får man väl se om den håller 10 år eller ej men den känns gedigen. Och den var billig!
Julas ser nästan identisk ut som Krinner 200 som säljs på Bauhaus för 150:- mer.

Antar att Krinners patent gick ut till i år

Rabbithole Rabbithole skrev:
Julas ser nästan identisk ut som Krinner 200 som säljs på Bauhaus för 150:- mer.

Antar att Krinners patent gick ut till i år
Jo, de ser väldigt lika ut. Om jag köpt idag hade jag nog tagit original när det ändå är sån liten skillnad. Kan ju premiera uppfinningsrikedom litegrann.

Ossian K Olsson
Ossian K Olsson Ossian K Olsson skrev:
[bild]

Eftersom tråden är väckt till liv igen! Fick upp ett inlägg jag gjorde på Facebook 2016!

Snart är det 9:de julen med foten. Det innebär dessutom att det är den billigaste julgransfot jag haft! Bra mycket billigare än det rangliga aset jag köpte på Ica maxi och hade 2 jular innan den åkte ut!
Basen av en julgran stående på ett parkettgolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

10:de året idag! Tjoho!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.