6 431 läst ·
51 svar
6k läst
51 svar
Test julgransfot – julgransfot bäst i test
Jag köpte också en Julakopia! Innan den här artikeln kom ut, så visste inte att det fanns ett "original". Men kan också meddela att Julafoten fungerar jättebra! Sen får man väl se om den håller 10 år eller ej men den känns gedigen. Och den var billig!F Fideliox skrev:
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 294 inlägg
Julas ser nästan identisk ut som Krinner 200 som säljs på Bauhaus för 150:- mer.D Dr.E skrev:
Antar att Krinners patent gick ut till i år
Min är nog lika gammal, kanske lite äldre. Den ertappade jag igår med att läcka, så nu står gran och fot i oljetråget från garaget som jag använder när jag byter olja på bilarna.....Tråget är iaf lite jul-grönt.... men det blir en ny likadan fot tänker jag mig.Ossian K Olsson skrev:
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 2 316 inlägg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 2 316 inlägg
Vad tråkigt, var ifrån läcker den? Det är ju värt att titta upp. Mardrömmar om att man kommer upp och det är en damm på parketten!MathiasS skrev:
Lite oklart och svårt att se under granen. Stavparketten hade redan en skada just där så det blev varken bättre eller sämre av detta tror jag.....Ossian K Olsson skrev:
Lägger alltid ut en plast på golvet med listar under så det blir som en bassäng om det skulle läcka eller om junior råkar fylla upp det för mycket. Sen en snygg filt eller annat sjulkul för att dölja plasten.MathiasS skrev:
jag trodde vi hade en julgransmatta som hade den funktionen, men den fungerade uppenbarligen inte.....W WFD skrev:
Jag hade en krinner. Dyraste julgransfot jag haft. Den började smygläcka och det syntes inte då den är dikt an mot golvet. Blev till att lägga nytt parkettgolv. Blir ingen ny krinner i mitt hus.Ossian K Olsson skrev: