716 473 läst ·
14 155 svar
716k läst
14,2k svar
Tesla och kollektivavtal
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
En del men att man hjälper faschistpartier i Europa så är det direkt stötande för många där, vi här i Sverige har nog lite svårt att först deras känslor vad gäller andra världskriget.Jonatan79 skrev:
Stod med husbilen hos en fransk vinbond och där stod oxå en del tyskar och jag frågade honom vad han tyckte om dom,
ja jag accepterar dom väl men de dödade min morfar och mormor och farmor och farfar och många andra släktingar så det är inte helt lätt kan jag säga sa han men man ska ju glömma. Där fick man lite perspektiv på en del saker.
Försäljningen ökar säkert markant om Tesla skaffar kollektivavtal…K kortis skrev:En del men att man hjälper faschistpartier i Europa så är det direkt stötande för många där, vi här i Sverige har nog lite svårt att först deras känslor vad gäller andra världskriget.
Stod med husbilen hos en fransk vinbond och där stod oxå en del tyskar och jag frågade honom vad han tyckte om dom,
ja jag accepterar dom väl men de dödade min morfar och mormor och farmor och farfar och många andra släktingar så det är inte helt lätt kan jag säga sa han men man ska ju glömma. Där fick man lite perspektiv på en del saker.
Så är det kanske för sådana där förtroende frågor brukar hänga i länge.Jonatan79 skrev:
Jag var oxå och köpte champagne hos en tillverkare och vi talade om bojkotten som var för en herrans massa år sedan av franska varor och han sa att det tog många många år till det blev normalt.
Sänkningen av Rainbow Warrier 1985 av franska underrättelsetjänsten.
Så man kan nog inte underskatta skadan som kan bli av en bojkott
Ja, det återstår att se i vilka länder Tesla har flest PK-kunder.K kortis skrev:Så är det kanske för sådana där förtroende frågor brukar hänga i länge.
Jag var oxå och köpte champagne hos en tillverkare och vi talade om bojkotten som var för en herrans massa år sedan av franska varor och han sa att det tog många många år till det blev normalt.
Sänkningen av Rainbow Warrier 1985 av franska underrättelsetjänsten.
Så man kan nog inte underskatta skadan som kan bli av en bojkott
Man är ju inte kund förrän man köpt något och andrahandsvärdet har nog redan sjunkit betydligt senaste halvåret, fast det kommer Tesslaägarna med emfas att bestrida.Jonatan79 skrev:
Nu kommer väl de oxå och vilja ha min förskräckliga XC 70
Känner också några som kör Tesla, varav 2st har köpt senaste året.Rejäl skrev:
Ska själv byta bort min Tesla mot en nyare.
Misstänker att dom som köper billigare modeller kanske lutar lite åt kollektivavtal och grön omställning medans vi som gillar prestanda kanske inte gör det i samma utsträckning.
Är inte Tesla 3 och Y vanliga Svenssons bilar prismässigt?Gimp skrev:
