716 519 läst ·
14 155 svar
717k läst
14,2k svar
Tesla och kollektivavtal
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Men det finns ingen garanti o att ha är kvar så länge, han kan bli avsatt om ägarna tröttnar på han.. har för mig att Muskovits äger ca 20% av Tesla mer är det inte..Jonatan79 skrev:
Långsökt som sagt. Storägarna verkar mätta och feta och glada sålänge bolaget levererar vinster. Det går rätt bra för bolaget om du inte lagt märke till det…Rejäl skrev:
Jag hoppas inte du tycker att det ska gå dåligt för bolaget eller att de ska lämna Sverige ?
Ja men ju äldre o utsvävande han blir så ökar sannolikheten till avsättning…Jonatan79 skrev:
Om dom inte går med på KA så kan dom lika gott lämna..
Om tidningen arbetsvärden har skrivit om det så är det garanterat IF Metalls uppdiktade ljugerier.Rejäl skrev:
Upp med det riktiga avtalet på bordet, annars är det inget att diskutera.
Skulle avtalet verkligen innehållit något anmärkningsvärt kan vi vara 100% säkra på att då hade det publicerats. Nu finns det inget speciellt konstigt där, och då ljuger naturligtvis IF Metall ihop något .
Och då går det förstås inte heller att visa upp detta, som inte ens finns.
Ingen rök utan eld…Mikael_L skrev:
Om tidningen arbetsvärden har skrivit om det så är det garanterat IF Metalls uppdiktade ljugerier.
Upp med det riktiga avtalet på bordet, annars är det inget att diskutera.
Skulle avtalet verkligen innehållit något anmärkningsvärt kan vi vara 100% säkra på att då hade det publicerats. Nu finns det inget speciellt konstigt där, och då ljuger naturligtvis IF Metall ihop något .
Och då går det förstås inte heller att visa upp detta, som inte ens finns.

