716 744 läst ·
14 155 svar
717k läst
14,2k svar
Tesla och kollektivavtal
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 127 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 127 inlägg
Antalet strejkande behöver inte vara samma sak som antalet som vill ha kollektivavtal. En del har ju blivit skrämda av chefer så att de inte vågar för att cheferna hotar med att sänka deras ekonomi.JanneJanne123 skrev:
Givet antalet strejkande är det ju rätt tydligt att intresset är ljummet. Metall behöver ju engagera strejkvakter från andra företag för att hålla partytälten fyllda.
Du och jag har redan ältat det här i leda, vet inte om jag orkar dra just den här vinkeln ett varv till. Jag tycker samma som jag gjorde innan och det verkar du också göra.
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Jag har raderat div osakliga personangrepp och off topic. Den som fortsätter med sådant blir avstängd från tråden.
/Moderator
/Moderator
JanneJanne123
Husägare
· Stockholm
· 2 911 inlägg
JanneJanne123
Husägare
- Stockholm
- 2 911 inlägg
Jo jag vet att du anser det, jag tackar för mig gällande just antalet strejkande vs inte strejkande.BirgitS skrev:
Okej. Du har kallat någon barnrumpa för att du inte hade några bra argument i en diskussion? Lite låg nivå, kan jag tycka men då vet jag att du inte behöver tas på allvar i fortsättningen.Rejäl skrev:
Och den som håller ordning, eller försöker i alla fall, på ett forum är en moderator, inte moderat 😃
Är du en polis?Keiller skrev: