29 492 läst ·
348 svar
29k läst
348 svar
Taktält, campervans overlandning
Fixat så man både kan campa och åka moped 🙂
På lördag ska jag köra ett mopedrally i Sandviken "Storsjön runt" åker upp på fredagen och övernattar i Årsunda. På söndag ska vi åka till Borlänge och hämta en till moped.
Då kommer de uppfällbara sängarna till nytta när en moped till ska med i skåpet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
På lördag ska jag köra ett mopedrally i Sandviken "Storsjön runt" åker upp på fredagen och övernattar i Årsunda. På söndag ska vi åka till Borlänge och hämta en till moped.
Då kommer de uppfällbara sängarna till nytta när en moped till ska med i skåpet.
Måste få iordning på min gamla Svalan, men tiden...Isakare skrev:
Fixat så man både kan campa och åka moped 🙂
[bild]
På lördag ska jag köra ett mopedrally i Sandviken "Storsjön runt" åker upp på fredagen och övernattar i Årsunda. På söndag ska vi åka till Borlänge och hämta en till moped.
Då kommer de uppfällbara sängarna till nytta när en moped till ska med i skåpet.
Det är så mycket annat som alltid går före
Blev trångt med allt fick plats.
Ska borra i locket för att sätta i displayen men måste korta kabeln mellan shunt och display.
RJ12 och det har jag så klart inga, hittade en gammal telefonsladd men den är kors?kopplad och den jag har är lika i båda ändar
Anderson till solpanel, funderar på om jag ska sätta det till kylen också men ska prova via cigguttaget nästa helg.
Ska borra i locket för att sätta i displayen men måste korta kabeln mellan shunt och display.
RJ12 och det har jag så klart inga, hittade en gammal telefonsladd men den är kors?kopplad och den jag har är lika i båda ändar
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Anderson till solpanel, funderar på om jag ska sätta det till kylen också men ska prova via cigguttaget nästa helg.
Snickrade vidare på förvaringslådan.
Ska kapa högra övre delen så den blir lika som vänstra, måste hitta vinkel skruvdragaren och se om jag kan skruva underifrån den högre biten som bara är limmad.
Ev blir det en limmad plåtvinkel på insidan.
Några klossar under så lådan inte skrapar i gummilisten till bakluckan sen är det klart 😄
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ska kapa högra övre delen så den blir lika som vänstra, måste hitta vinkel skruvdragaren och se om jag kan skruva underifrån den högre biten som bara är limmad.
Ev blir det en limmad plåtvinkel på insidan.
Några klossar under så lådan inte skrapar i gummilisten till bakluckan sen är det klart 😄
Vi hann precis få upp markisen när åskan brakade loss och himlen öppnade sig....men att vi stod vid en grop hade vi missat.
Bild 1 är där vi stod tidigare med bilen till höger.
Men men, en erfarenhet rikare, kolla markens lutning innan man slår läger.
Bild 1 är där vi stod tidigare med bilen till höger.
Men men, en erfarenhet rikare, kolla markens lutning innan man slår läger.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

