Vi slog läger 18.30.
Nu kl 5.30 visade voltmätaren 9.3 volt (11.7 efter stängt av kylboxen) så jag fick kliva upp och starta motorn en stund.
Men vad gör det när Gotland visar sig från sin bästa sida.
Vi slog läger 18.30.
Nu kl 5.30 visade voltmätaren 9.3 volt (11.7 efter stängt av kylboxen) så jag fick kliva upp och starta motorn en stund.
Men vad gör det när Gotland visar sig från sin bästa sida.
[bild]