29 483 läst ·
348 svar
29k läst
348 svar
Taktält, campervans overlandning
Jag hade tydligen en pwm regulator och det funkar inte? med lifepo4 så nu blev det en victron ändå...
Börjar dra iväg med pengar nu 😄
Någon som har erfarenhet av cross tools?
Har fastnat för den här kylen
https://www.conrad.se/sv/p/crosstoo...dS_DMd4RXypx5lSFmMxoCevUQAvD_BwE&refresh=true
Finns för 3500 på Amazon
Börjar dra iväg med pengar nu 😄
Någon som har erfarenhet av cross tools?
Har fastnat för den här kylen
https://www.conrad.se/sv/p/crosstoo...dS_DMd4RXypx5lSFmMxoCevUQAvD_BwE&refresh=true
Finns för 3500 på Amazon
Beställde en Victron 75/15 men hade lite bråttom... Den jag köpte hade ingen blåtand som man tydligen måste ha för att kunna ställa in för lifepo4 batterier ☹️
Fanns kabel att köpa för 400 eller nåt och den regulatorn med blåtand var typ 100:- dyrare
Får testa Amazon retur, den skickas med den men säljs av nåt annat företag.
Fanns kabel att köpa för 400 eller nåt och den regulatorn med blåtand var typ 100:- dyrare
Får testa Amazon retur, den skickas med den men säljs av nåt annat företag.
Äntligen dax för montering 🙂
Ska åka till barnbarnen ett 10tal mil bort och prova förtältet/markisen, få se om största våga sova i det 🙂 bara 2år så lite tveksamt kanske
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ska åka till barnbarnen ett 10tal mil bort och prova förtältet/markisen, få se om största våga sova i det 🙂 bara 2år så lite tveksamt kanske
Inte alla som trodde att min brorson när han var 7 skulle palla med att cykla med mig på Öland, men man kan ju bara misslyckas. https://vimeo.com/26125277nino skrev:
Bara att ta det i den takt och nivå så barnet både får utmaning och har kul.
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 647 inlägg
Jag har föreslagit att göra en liknande resa för mina brorsöner men dom är tonåringar så du kan ju gissa hur pepp dom var på't 😂 Är ändå lite avis, ser ut ha varit riktigt mysigt.macgunde skrev:
Ute i Europa så har jag provat på https://park4night.com/en/search
Alltid svårt i tonåren, lättare innan de kommer in i den 😅. Men för honom var det spännande då vi gjorde det mellan mina längre cykelresor i Afrika.B Bästerortarn skrev:
Presenter finns för tillfället och minnen består. Att bygga minnen som varar resten av livet behöver inte vara dyra eller komplicerade men tar tid och energi. Dock är belöningen stor 🥰.
Så tjata på tonåringarna 😅.
Ja den använde vi i somras, hittade en ganska mysigt camping/ställplats långt ute på vischan en timme söder om Hamburg, tyvärr blåste det järnet när vi var där men fanns bryggor och grejer att hyra.N Nilsson i Boda skrev:
Sen blev det på en äng brevid en fotbollsplan strax utanför Dresden, men fin sjö med sandstrand precis brevid
Vår första resa med campingbilen går till Gotland på 1a maj, ska vara där i 5 dagar, då får man lite erfarenhet vad som saknas eller inte funkar. Har flera bekanta runt ön om det krisar.
Vi drömmer lite om att ta Norska kusten runt senare i sommar.
Jag har ju byggt ihopfällbart, vill mopparna med så får även de plats 🙂
Vi drömmer lite om att ta Norska kusten runt senare i sommar.
Jag har ju byggt ihopfällbart, vill mopparna med så får även de plats 🙂
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
