Premiär inatt

Snapchat-674510900.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Laddar lite iaf kl 1930

Screenshot_2026-05-22-19-37-47-827_com.victronenergy.victronconnect.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Överskott på solel

Snapchat-228870769.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Runt 30-40w drar kylen när den är igång så det kan nog funka bra även med 50w panelen @AndersMalmgren
 
  • Gilla
AndersMalmgren och 1 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
Överskott på solel

[bild]

Runt 30-40w drar kylen när den är igång så det kan nog funka bra även med 50w panelen @AndersMalmgren
Jag har räknat ut att den drar 6.5 Wh så 50W är inget problem så. Men man vill ju ha buffert
 
Ja får du 30-40w från panelen så går du iaf inte minus och tar från din powerstation
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Nu testar vi grejerna 🤣

IMG20260627170706.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
nino och 1 till
  • Laddar…
Ja har man ingen bil så får man cykla 😂
 
SC Aero SC Aero skrev:
Ja har man ingen bil så får man cykla 😂
Jag trodde nog en limmo var mer Anders stil.
 
Ligger ungarna under där? 😄
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.