35 684 läst ·
199 svar
36k läst
199 svar
Synpunkter på uteplats
Hejsan
Fick ett ryck och tänkte slänga upp ett mindre skrämtak vid entren.
Tyvärr blir jag lite osäker vid fästningen/ anslutning mot fasad. Får ingen träff på liggande 45X45 bakom fasadbrädor.
hur hade ni förankrat denna?
Fick ett ryck och tänkte slänga upp ett mindre skrämtak vid entren.
Tyvärr blir jag lite osäker vid fästningen/ anslutning mot fasad. Får ingen träff på liggande 45X45 bakom fasadbrädor.
hur hade ni förankrat denna?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden





