D09
Hejsan

Fick ett ryck och tänkte slänga upp ett mindre skrämtak vid entren.

Tyvärr blir jag lite osäker vid fästningen/ anslutning mot fasad. Får ingen träff på liggande 45X45 bakom fasadbrädor.

hur hade ni förankrat denna?
 
  • Ett hus med en vit fasad och en balk monterad vid entrén, med ställningar vid sidan, under en solig himmel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
D09
Behöver man såga ur panelen bakom liggaren så den ligger dikt an regelverket eller är det längre skruv som behövs?
 
D09
Lite framåt.

Har inte vågat hänga mig i regelverket än dock ;)
 
  • Träregelverk monterat på husfasad för takförlängning, med byggnadsställning framför.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
D09
Lite plåt på grejorna med :)
 
  • Träställning för tak under konstruktion vid husfasad med satellitskål och byggställning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
fremax
  • Laddar…
D09
Kladdat målarfärg :)
 
  • Träaltan med räcke och utsikt över skog och himmel, rester av målarprojekt synliga.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Öppen träterrass med spilld målarfärg och pensel, omgiven av vitt räcke och naturutsikt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vitmålad trävilla med byggställning och målarutrustning i solsken.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
fremax
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.