F Fredrik K80 skrev:
16 eller 20 rör? (Gammal tråd I know)
Det beror på vad som ska vara i röret. :)
 
Müssli Müssli skrev:
Det beror på vad som ska vara i röret. :)
3g1,5 EXQ
 
Då passar 16 mm bra. Nu för tiden finns ju vita rör också.
 
Müssli Müssli skrev:
Då passar 16 mm bra. Nu för tiden finns ju vita rör också.
Perfekt , då kör jag 16 rör
Vita hade ju varit snyggare är dem jag har nu(vanliga Pvc från pm flex).
Är det bara grossisten som har vita?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.