805 277 läst ·
22 107 svar
805k läst
22,1k svar
Sveriges elproduktion är bättre än någonsin
Jag tror de (L) är desperata och jag förmodar aktiviteten beror på det förstnämnda, vilket de uppfattat därefter leder till rigor mortis. Dock är jag inte ”Folkpartist” så mina tankar är ren spekulation.S Snikholt skrev:
Man undrar ju onekligen vad i hela friden L pysslar med, de förefaller helt sakna rak linje framåt?!
Om L ska kunna attrahera sina kärnväljare måste de lägga örat mot marken och faktiskt lyssna in vad deras gräsrötter önskar.
Utan just några röster till riksdagen får de hoppas på vad de vill och ingå vilka allianser som helst, helt utan verkan.
Vad de än har pysslat med så har de definitivt inte lyckats det minsta bra sista decenniet.
Redigerat:
Inte många gräsrötter kvar. Valet mellan SD och V/MP är verkligen pest eller kolera för L.S Stefan.o skrev:Jag tror de (L) är desperata och jag förmodar aktiviteten beror på det förstnämnda, vilket de uppfattat därefter leder till rigor mortis. Dock är jag inte ”Folkpartist” så mina tankar är ren spekulation.
Man undrar ju onekligen vad i hela friden L pysslar med, de förefaller helt sakna rak linje framåt?!
Om L ska kunna attrahera sina kärnväljare måste de lägga örat mot marken och faktiskt lyssna in vad deras gräsrötter önskar.
Utan just några röster till riksdagen får de hoppas på vad de vill och ingå vilka allianser som helst, helt utan verkan.
Vad de än har pysslat med så har de definitivt inte lyckats det minsta bra sista decenniet.
Det var väl någon gammal Folkpartist, som sa något i stil med att vara Liberal är att vara kluven.
Husägare
· Skåne
· 5 393 inlägg
Jag lutar åt att de är smart. Lite onödigt att kramas kanske…D djac skrev:
Anledningen:
Nu visar Tidö tydlig enighet, SD har rimligen också fått kompromissa.
Oppositionen - kaos som vanligt. Vilket regeringsunderlag har Maggan egentligen. Vilka ideer har hon? Ingen vet…