Att deltaga i ett forum är ingen rättighet, sant. Men det måste ju finnas ett intresse av att forumet ska leva, och tar man denna ton mot hantverkare/konsumenter så riskerar man att forumet börjar dö. Byggahus är säkert beroende av reklamintäkter, priset man kan ta på dessa står säkert i relation till antalet besökare per dag/vecka/månad.

Som någon sa så tycker jag att man borde få prata utifrån sin situation som hantverkare (om man är det) Så länge man inte lobbar för sig själv, andra företag, specifika produkter eller skickar privata pm med erbjudanden om jobb. Sen ska man inte dumförklara privatpersoner, men det gäller förstås båda vägar!

Jag är medlem på ett 10-tal forum och vet hur känsligt ett forum kan vara när man ändrar något, nu är byggahus rätt så stort och har redan en stor informationsgrund så jag tror inte att det är någon fara, jag hoppas inte det iaf.
Men som sagt, risken finns att det blir stiltje fram till dess att någon tar över efter de hantverkare och privatpersoner som lämnar forumet pga den senaste tidens turbulens.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.