Som vanlig, hederlig, icke-störande människa i detta land är man helt chanslös mot hänsysnslösa och småkriminella !!!
Antar bara att de flesta som du menar är "hänsynslösa och småkriminella" anses vara det i brist på kommunikation. När man endast diskuterar ett sådant problem utom räckhåll från "problemskaparen" blir det ofta större med tiden och när det briserar ett "reellt mer svårlösligt problem". Jag tror faktiskt att dom flesta är vanliga, hederliga, icke-störande människor.
Hoppas att det löser sig för TS. Grovjobben som kräver väsnande brukar vara relativt snabbt övergående om nu inte grävandet och körandet av väsnande maskiner är en hobby. Skulle personligen välja (om man hade möjlighet att påverka) väsnande under få men långa arbetsdagar för att få färre antal dagars väsnande under en semester... Låter för mig endast som grannen nyttjar möjligheten till ROT-bidrag när den finns om det sen råkar vara i någons semester eller inte tror jag absolut inte handlar om någon respektlöshet eller kriminalitet.