När jag byggde altan för 10+ år sedan började jag med rostfri från CO och det kan jag inte rekommendera. Titt som tätt drog man av dem för att de var så mjuka. Bytte snabbt till något annat. Kan varit dålig batch men vet inte.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.