7 462 läst ·
46 svar
7k läst
46 svar
Stålborste till röjsåg för att rensa ogräs
Typ så har jag gjort på min ena huset av huset. Många timmars hårt arbete och sitta som hon gör kan inte jag iaf. Jag satt med knäna på en sån dyna och man får ta i med kraft, behöver inte gå till gymmet den dagen! 😅 Det finns ett bättre verktyg bättre med ett mothåll på andra änden, så man kan med pressa ut med hävstångsprincip.Unikt namn skrev:
På andra sidan såg det nästan ut som ditt, mycket mossa på stenarna, har försökt att hacka/skrapa bort det med en spade med platt, skarp kant. Röjsåg på det som kommer upp emellan och vinkla den så blev det snyggt, men måste ju göras om och om igen.
Bygghemma hade en artikel om att bli av med ogräset, fogsand rekommenderades inte.
Ta bort det värsta med trimmern, och sen föreslår jag lite acceptans. Helt sterilt är inte heller fint.
G
Snnica skrev:
Typ så har jag gjort på min ena huset av huset. Många timmars hårt arbete och sitta som hon gör kan inte jag iaf. Jag satt med knäna på en sån dyna och man får ta i med kraft, behöver inte gå till gymmet den dagen! 😅 Det finns ett bättre verktyg bättre med ett mothåll på andra änden, så man kan med pressa ut med hävstångsprincip.
På andra sidan såg det nästan ut som ditt, mycket mossa på stenarna, har försökt att hacka/skrapa bort det med en spade med platt, skarp kant. Röjsåg på det som kommer upp emellan och vinkla den så blev det snyggt, men måste ju göras om och om igen.
Bygghemma hade en artikel om att bli av med ogräset, fogsand rekommenderades inte.
Ta bort det värsta med trimmern, och sen föreslår jag lite acceptans. Helt sterilt är inte heller fint.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden