Zyberus Zyberus skrev:
ahhh... stackare... en av flera stackare här på forumet...
kör hårt! vad kan du hitta på nu då?
Vad är TREVLIGT enligt dig.... och flera andra?

När människa 1 frågar människa 2: hur mycket blir 1 + 1 ? Som svar får människa 1: HIMLEN ÄR BLÅ!
Är det logiskt? Eller besitter människa 2 logiskt tänkande överhuvudtaget? 🤣
Tydligen inte.
Och sen blir människa 2 sur på människa 1 och kallar denna för otrevlig!
mmmm... fantastiskt!
Det är mest synd om dig om du blir så stött av att folk inte ger dig exakt det svar du vill ha att du behöver använda fetstil och STORA BOKSTÄVER, för då kommer du inte att trivas länge här på forumet.
 
mrsnhp mrsnhp skrev:
Det är mest synd om dig om du blir så stött av att folk inte ger dig exakt det svar du vill ha att du behöver använda fetstil och STORA BOKSTÄVER, för då kommer du inte att trivas länge här på forumet.
Försöker du uppfostra mig? Eller kanske hota? 😶
Det börjar likna en dagis här!
Kan du inte svara på frågan eller inte har några förslag - gå förbi.
Varför börja prata om något heeeelt annat?

Du vill hemskt gärna höra om vem jag är och vem uppfostrade mig?
Trodde att bla du struntar i sånt... precis vad du ska göra nu - strunta o gå förbi.
Ingen idé alls att försöka få mig tänka och göra som just du vill.
STÖR DET DIG att jag skriver med stora bokstäver och använder fet stil? 🤣
Stackars dig då! Du får stå ut med det!

Idéer och tips som förvandlas till ngt bra kräver två saker: en sida som ger förslag och en sida som lyssnar. Sen byts rollerna.
Men kan man inte ta emot kritik eller höra en åsikt som inte stämmer med ditt eget - då kommer allting att kollapsa.
Precis vad som hänt här.

Förresten, tyck inte synd om mig.
Jag känner mig hur bra som helst och tycker att det är som att läsa roliga historier när bla du skriver.
Har fattat för länge sedan att ingen har något att föreslå.

Som en vänlig hälsning till dig sänder jag en länk här:
😎
 
Redigerat:
Karrock
Zyberus Zyberus skrev:
Idéer och tips som förvandlas till ngt bra kräver två saker: en som ger förslag och en som lyssnar. Sen byts rollerna.
Men kan man inte ta emot kritik eller höra en åsikt som inte stämmer med ditt eget - då kommer allting att kollapsa.
Precis vad som hänt här.
Bra att du har den självinsikten. Det finns hopp.
 
  • Haha
Zyberus och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.