5 123 läst ·
37 svar
5k läst
37 svar
Spännande totalrenovering på Gamla Väster i Husdrömmar
Trevligt avsnitt och par. Men var det ingen mer som tycker det var helt galet att dom skruvade vinkeljärn ner i den helt nya fiskbensparketten?! Likaså sågade sönder de gamla väggspeglarna/listerna istället för att anpassa bokhyllan. Kul överraskning för nästa ägare som vill möblera om...
Kul att Anne sa att en stor del av de 330 000kr som det nya köket kostade kom från försäljningen av det gamla och paret bara nickade instämmande. Så högt värderade är inte begagnade kök...
Trevligt med kakelugn, det är jag själv väldigt sugen på, men något dom inte pratade om men som ibland kommer på tal är att bjälklaget måste förstärkas där pjäsen ska stå. Då det väl brukar hamna på cirka 1 ton i vikt? Extra krångligt också om man bor i lägenhet också med en sådan åtgärd tänker jag.
Kul att Anne sa att en stor del av de 330 000kr som det nya köket kostade kom från försäljningen av det gamla och paret bara nickade instämmande. Så högt värderade är inte begagnade kök...
Trevligt med kakelugn, det är jag själv väldigt sugen på, men något dom inte pratade om men som ibland kommer på tal är att bjälklaget måste förstärkas där pjäsen ska stå. Då det väl brukar hamna på cirka 1 ton i vikt? Extra krångligt också om man bor i lägenhet också med en sådan åtgärd tänker jag.
dom husen hade kakelugn orginal så dom behövs det inte förstärkas nåtC Chokladmonster skrev:Trevligt avsnitt och par. Men var det ingen mer som tycker det var helt galet att dom skruvade vinkeljärn ner i den helt nya fiskbensparketten?! Likaså sågade sönder de gamla väggspeglarna/listerna istället för att anpassa bokhyllan. Kul överraskning för nästa ägare som vill möblera om...
Är nog mer att folk inte vill skylta med vad konst som hänger uppe hos en i ren självbevarelsedrift. Lätt hänt att man får inbrott om det hänger ett par miljoner på väggen som kablas ut i rikstvJ J00 skrev:
Det tror jag inte, det handlar nog om rättigheter men som jag skrev så är det nog mer i amerikanska produktioner.A atomlab skrev:
Ganska ovanligt med dyrbar konst i alla medelmåttiga hem. Undantag förkommer säkert.
Klicka här för att svara