Jag bor i radhus och varje gång jag spolar vatten i kranar, spolar toaletten eller sätter igång tvättmaskinen så smäller det inne hos grannen. Det kan vara att jag spolar i kökskranen i 10 sekunder, då smäller det ca 20-25 gånger hos grannen. Jag hör ingenting själv inne hos mig. Vaktmästaren i föreningen har varit i krypgrunden och lyssnat men inte hört något.
Någon som vet vad detta kan bero på, vart felet kan sitta och om det är jag eller grannen som har ansvaret?