Håller med dig, frågan är om slarvet räcker för att kräva att dom gör om det. Det är ganska mycket jobb om man ska göra om det så att röret når fram dit det är tänkt.arneri68 skrev:
Ja det är inga finlirare jag har hemma direkt... håltagningarna har varit riktigt slarviga men jag har inte orkat anmärka på fler än de till duschblandaren som dom lyckades få till 155 CC :xByggis1976 skrev:
Vi har ingen besiktningsman i nuläget men löser dom inte fixturen är jag nog tvingad att anlita någon.
TE-Rex skrev:Ja det är inga finlirare jag har hemma direkt... håltagningarna har varit riktigt slarviga men jag har inte orkat anmärka på fler än de till duschblandaren som dom lyckades få till 155 CC :x
QUOTE]
Om ni har Pex RiR till duschblandaren borde de använt en väggskena med stansade hål, typ [länk]
Plåten och dess hål är ett bra mothåll för en fräs med rulle. Hålen blir perfekta.
arneri68 skrev:Dom använde plåt men borrade hålen i plyfaskivan med cc 155 istället för 150. Gissa vad som ger med sig när man bankar plyfaskivan på plats...TE-Rex skrev:Ja det är inga finlirare jag har hemma direkt... håltagningarna har varit riktigt slarviga men jag har inte orkat anmärka på fler än de till duschblandaren som dom lyckades få till 155 CC :x
QUOTE]
Om ni har Pex RiR till duschblandaren borde de använt en väggskena med stansade hål, typ [länk]
Plåten och dess hål är ett bra mothåll för en fräs med rulle. Hålen blir perfekta.
Renoverare
· Stockholm
· 20 192 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 192 inlägg
Jo det är nog tyvärr så :/
Klicka här för att svara