e-Tjänsten är stängd när jag tittar på skv.se ?!
 
harry73
Yep, nu går det att deklarera (använde appen)
 
Körde också appen, smidigt sätt då jag inte har några ändringar eller avdrag.
 
Det gick visst att logga in ändå, trots meddelandet om att det var stängt.

En lagom summa i retur, blir nog ISK av den summan.
 
Jag har fått betala fastighetsskatt på den tomt jag köpte och färdigställde huset på 2015. Borde det inte vara gratis skatt på den?
 
Dom släppte in ett mindre antal för att testa stod det, officiellt öppnar det imorrn 07.00
 
D09
+38k

Blir att spara då jag är av ett sjukligt behov av buffert i vardagen..

Sitter o drömmer om min altan runt huset men det får bli nästa år kanske 😢😢😢
 
Betalat nå jävulskt med skatt detta år, och fick ändå restskatt, så surt, hade tänkt lägga pengarna på ny altan ;(
 
Trevligt att ramla in pengar redan idag på kontot.
 
  • Gilla
tobbbias
  • Laddar…
Krilleman
Jag fick mina pengar idag med. :D
 
snowballtwo skrev:
Jag har fått betala fastighetsskatt på den tomt jag köpte och färdigställde huset på 2015. Borde det inte vara gratis skatt på den?
Det där hände mig förra året. Bara att ringa skatteverket så får man skriva ihop ett papper och skicka in. Du får då tillbaka pengarna i årets skatteåterbäring. Men du får nog sätta fart direkt!
 
bumpaberra skrev:
Det där hände mig förra året. Bara att ringa skatteverket så får man skriva ihop ett papper och skicka in. Du får då tillbaka pengarna i årets skatteåterbäring. Men du får nog sätta fart direkt!
Man väl begära rättning i typ 10 år?
 
Fick också tillbaka en slant igår. Gott.
 
P
La in betalning idag på 28.940:- att betalas in den 2/5 inte en dag innan skall de ha pengarna nu när den giriga Anderssonskan slopat räntan på skattekontot. Pytsade in ungefär 60 papp i höstas när det fortfarande var en minimal ränta på kontot.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.