16 142 läst ·
144 svar
16k läst
144 svar
Skatteåterbäringen
Sida 1 av 10
+15.7. Läggs på projektorn jag köpte på kredit för två månader sedan (min gamla hade pajat och dessa pengar blev öronmärkta).
Dock ska jag nog säga till våran löneansvarige att dra extra skatt på lönen så jag kan börja beta av på min restskuld sen jag sålde lägenheten.
All vinst gick rakt in i huset vi köpte :/
Dock ska jag nog säga till våran löneansvarige att dra extra skatt på lönen så jag kan börja beta av på min restskuld sen jag sålde lägenheten.
All vinst gick rakt in i huset vi köpte :/
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
+8 kr
För lite för att betalas ut enligt skattmasen.
Ska fira med en kexchoklad!
För lite för att betalas ut enligt skattmasen.
Ska fira med en kexchoklad!
+19265, kom in vid 14-tiden.
Jag skall schakta bort en del av gräsmattan och bygga en stor vedbod, sedan är nog pengarna slut...
Jag skall schakta bort en del av gräsmattan och bygga en stor vedbod, sedan är nog pengarna slut...