tommib
E El-Löken66 skrev:
Hade du satt skor/gafflar då?
Om jag hade en korrekt presstång, ja. Annars nej.
 
  • Gilla
El-Löken66 och 1 till
  • Laddar…
OK, någon bra presstång har jag inte så det får bli en ubåt på neutralledningen
 
E
T tabn skrev:
OK, någon bra presstång har jag inte så det får bli en ubåt på neutralledningen
Ja, det kan du.
När du lossar kabeln notera märkena i isoleringen och gör ett bättre jobb vid inkoppling.
Skala upp lite längre och känn på ledaren när du är färdig.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.