F
probeb skrev:
Finns en anledning till alla flera larminstallatörer slutat använda den larmsändaren.
Finns det några alternativ?
 
  • Gilla
markusla
  • Laddar…
  • Gilla
markusla
  • Laddar…
probeb skrev:
Jag gillar dessa.
[länk]
får virusvarning på ovanstående länk
 
Märkligt. Inget här för mig.
 
JanneSjo skrev:
får virusvarning på ovanstående länk
fick denna varning av avast


En infektion har blockerats

URLhxxp://dualtech.se/Dualtech_Ip_Alarm.aspx
InfektionHTML:HideMe-F [Trj]
Ta det lugnt, avast! skyddade dig just mot ett virus.


falsk varning?
 
Redigerat:
Konstigt. Varför vet jag inte.
 
JanneSjo skrev:
fick denna varning av avast


En infektion har blockerats

URLhxxp://dualtech.se/Dualtech_Ip_Alarm.aspx
InfektionHTML:HideMe-F [Trj]
Ta det lugnt, avast! skyddade dig just mot ett virus.


falsk varning?
Hej!

Vill bara passa på att kommentera varningen ovan. Efter en uppdatering av webbsidan i slutet av juli uppfattade just Avast! antivirusprogram felaktigt en viss del av sidan som virus. Vi justerade detta en vecka senare.

Lycka till med era larminstallationer!

/Dualtech IT
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.