1 857 läst ·
8 svar
2k läst
8 svar
Larm Siemens spc
Dags att bli av med lite överblivet material. Allt är mer eller mindre nytt i kartong.
Gsm modul 310.000 2000:-
Manöverpanel 420.100K 500:-
Comfort Manöverpanel 623.100 1500:-
Expansionsenhet E652.100 400:-
Centralapparat 4320.320 (plåtkapsling) 2500:-
Hör av er via Mail eller här på forumet då jag jobbar oregelbundna tider.
Allt hämtas söder om Stockholm eller skickas när pengarna sitter på kontot.
Gsm modul 310.000 2000:-
Manöverpanel 420.100K 500:-
Comfort Manöverpanel 623.100 1500:-
Expansionsenhet E652.100 400:-
Centralapparat 4320.320 (plåtkapsling) 2500:-
Hör av er via Mail eller här på forumet då jag jobbar oregelbundna tider.
Allt hämtas söder om Stockholm eller skickas när pengarna sitter på kontot.
Redigerat:
Hobbysnickare
· Västernorrland
· 195 inlägg
Intresserad av Exp.enheten.
Vad är skicket? Nytt eller begagnat?
Ingår frakt omdu får 400kr?
Vad är skicket? Nytt eller begagnat?
Ingår frakt omdu får 400kr?
Klicka här för att svara