430 528 läst ·
2 882 svar
431k läst
2,9k svar
Shelly – allmänna diskussioner
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 694 inlägg
Någon här som har varit med om att Shellyn slutar svara när man försöka komma åt den interna webbserver?
Den fungerar i övrigt, är uppkopplad mot nätverket och kan styras av Home Assistant
Edit: kan tilläggas att det är en Shelly 1.
Edit2: omstart av APn funkade, det räckte inte med att tvinga enheten att återansluta.
Den fungerar i övrigt, är uppkopplad mot nätverket och kan styras av Home Assistant
Edit: kan tilläggas att det är en Shelly 1.
Edit2: omstart av APn funkade, det räckte inte med att tvinga enheten att återansluta.
Redigerat:
Jag har haft samma problem när eco mode var aktiverat.13th Marine skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 694 inlägg
Klicka här för att svara