Någon här som har varit med om att Shellyn slutar svara när man försöka komma åt den interna webbserver?

Den fungerar i övrigt, är uppkopplad mot nätverket och kan styras av Home Assistant

Edit: kan tilläggas att det är en Shelly 1.

Edit2: omstart av APn funkade, det räckte inte med att tvinga enheten att återansluta.
 
Redigerat:
13th Marine 13th Marine skrev:
Någon här som har varit med om att Shellyn slutar svara när man försöka komma åt den interna webbserver?

Den fungerar i övrigt, är uppkopplad mot nätverket och kan styras av Home Assistant

Edit: kan tilläggas att det är en Shelly 1.
Jag har haft samma problem när eco mode var aktiverat.
 
snaggletooth snaggletooth skrev:
Jag har haft samma problem när eco mode var aktiverat.
Jag hann bränna in en uppdatering av mitt inlägg, men kan vara nått med Ubiquitis AP.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.