6 905 läst ·
78 svar
7k läst
78 svar
Sätta upp TV mellan reglar
Man känner att toahållaren sitter lite rangligt. Dessutom slår dörren in i den - nästa projekt kanske!F fribygg skrev:
Jag skruva i lite stöd under. Inser nu att det är lite tajt, så kanske får någon millimeter buktning när jag sätter tillbaka gipsbiten. Då vet man det. (Eller jag borde ju kunna slipa lite!)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Nu är det för sent med jag hade satt snaptoggle om det är ett icke utdragbart fäste. Håller för 132kg per skruv i enkelgips.
Såklart bättre med en regel som du har gjort men mer jobb, dock syns väl inte väggen bakom tvn med ett slimmat fäste så man kan ju skita i att måla och spackla
.
Såklart bättre med en regel som du har gjort men mer jobb, dock syns väl inte väggen bakom tvn med ett slimmat fäste så man kan ju skita i att måla och spackla
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
.
Det ser rejältSSSS skrev:
Nu är det för sent med jag hade satt snaptoggle om det är ett icke utdragbart fäste. Håller för 132kg per skruv i enkelgips.
[bild]
[bild]
.
[bild]
ut!
Nu är jag klar med upphängningen, återstår lite kabelfix och kanske ny tv-möbel.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto