24 693 läst ·
911 svar
25k läst
911 svar
Sabotage mot dricksvattentäkter ökar
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 15 945 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 15 945 inlägg
Varför komma med sån skit?V växelventil skrev:
Ingen har ifrågasatt det. Du verkar missa hela poängen.
Indien har köpt mindre vapen från Ryssland sen 2009 som Bloomberg skriver. Minskningen har varit successivt i en 15års period. Det är Marcus som skrev att Indien tvärvänder som är fel.
Varför gödslar du med ovidkommande länkar öht?
Du verkar desperat.
Ja, du har länkat en gång men försvarat 10ggr.V växelventil skrev:
Nej. En 15 årig stadig trend som ev. ökar lite i styrka kan aldrig bli en tvärvändning, hur mycket du en försöker.
60% ( Marcus) kan heller aldrig bli 36% (Bloomberg/facts)
Men budskapet köper du då eller?Du är lite trögare än vanligt tycker jag.när ska du förstå att artikeln skrevs i december.Z Zodde skrev:
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 15 945 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 15 945 inlägg
Jo men nu har han säkert en plan men inte att han får slut på kriget inom 24 timmar när han tillträtt som han sagt flera gånger.Fairlane skrev:
DN har en intervju och han går nu även hårt ut mot NATO.
Trump om Nato och Europa: ”Det är en skam”
https://www.dn.se/varlden/trump-om-nato-och-europa-det-ar-en-skam/
Han börjar få upp farten....
Var kanske lite otydlig.Z Zodde skrev:
Jag syftade på din iver att hellre "diskutera" Ryssland Ukrainakriget med andra, med lika begränsade kunskaper i ämnet som dina, än att lyssna på källan och av den åtminstone försöka bilda dig en uppfattför grundat på någon sorts "fakta" istället för på helt lösa hypoteser.
Ny chans här att få förklarat den Ryska officiella inställningen till krigets uppkomst och möjliga slut.
Man får se det på samma sätt som när Zilenski rapporterar dödsoffer på båda sidor.
https://rumble.com/v5wf4ue-exclusiv...sergey-lavrov-describes-the-war-with-the.html
Han körde samma Tugg 2016-20. Men alla insatta vet att det är milsvid skillnad på vad Trump säger å vad han faktiskt gör.P paralun skrev:
Du har dålig verklighetsuppfattning. Jag har absolut ingen iver att diskutera nåt krig.Intet skrev:
Vem är källan?
De som skulle de-nazifisera Ukraina?
Du fick en fråga om det igår som du taktiskt undvek.