24 666 läst ·
911 svar
25k läst
911 svar
Sabotage mot dricksvattentäkter ökar
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 15 934 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 15 934 inlägg
Ja det viktiga är ju att han har en plan...P paralun skrev:
Personligen ger jag inte så mycket för planer som inte kan förverkligas eller har någon verklighetsförankring. Jag har förstått att du tycker det är rätt oväsentligt om planen håller, så länge man har en plan.
I VGR hade säkert en plan bör man köpte Millenium, så det är ju bra?!
”Sanningen” som diskuteras är vad som står i Bloombergs artikel som Marcus lögnaktigt claimar han refererar till när han själv hittar på clickbaits-vinklar, varför ser du inte det?V växelventil skrev:
Du har fortfarande inte läst Bloomberg artikeln eller tror du ukrainska nyhetsbyrån du refererar till var originalet?
Jo men jag tror planen innehåller att de två stormakterna i världen tvingar parterna till förhandlingsbordet.Fairlane skrev:
Ja det viktiga är ju att han har en plan...
Personligen ger jag inte så mycket för planer som inte kan förverkligas eller har någon verklighetsförankring. Jag har förstått att du tycker det är rätt oväsentligt om planen håller, så länge man har en plan.
I VGR hade säkert en plan bör man köpte Millenium, så det är ju bra?!
Sen har det ju varit många fredsförhandlingar historiskt i världen och vi har ju facit på hur man skapar fred.
Hög tid att få slut på det här blodbadet!
Märkligt att alla 3 artiklar skriver om att indien kommer köpa mindre vapen från Ryssland och kommer drabba rysslands ekonomi negativt men vissa vill inte förstå det.Artiklarna är fortfarande från 2024-12Z Zodde skrev:
Har du verkligen läst hela Bloomberg artikel?
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 15 934 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 15 934 inlägg
Ja och det baserar du på vad? Hans fantastiska förmåga att tala sanning och ha koll på sin omvärld?P paralun skrev:
Han har ju redan backat på att han ska klara det på 24 timmar. Nu säger han istället att han jobbar för att få slut på kriget, "Om jag kan".
Ja och många misslyckade fredsförhandlingar också.P paralun skrev:
Ja gärna det. Där säger jag inte emot dig.P paralun skrev:
Är du faktaresistent. ??V växelventil skrev:
Vem har förnekat det du skrev. ?
Om du öht inte förstår frågeställningen lägger vi ned. Samtidigt kan jag iofs förstå att du är precis den typ av människor Marcus vänder sig till med sina nyheter. Fortsätt du å läsa Marcus så ber jag om ursäkt för att jag försökte omvända dig, sorry…
Läste du hela Bloomberg artikel?Z Zodde skrev:Är du faktaresistent. ??
Vem har förnekat det du skrev. ?
Om du öht inte förstår frågeställningen lägger vi ned. Samtidigt kan jag iofs förstå att du är precis den typ av människor Marcus vänder sig till med sina nyheter. Fortsätt du å läsa Marcus så ber jag om ursäkt för att jag försökte omvända dig, sorry…
Jo övertydligt så sätter ju Trumpen press på EU och NATO och det blir ju ett evighetskrig om USA kraftigt skulle dra ner på det de betalar.Fairlane skrev:
Ja och det baserar du på vad? Hans fantastiska förmåga att tala sanning och ha koll på sin omvärld?
Han har ju redan backat på att han ska klara det på 24 timmar. Nu säger han istället att han jobbar för att få slut på kriget, "Om jag kan".
Ja och många misslyckade fredsförhandlingar också.
Ja gärna det. Där säger jag inte emot dig.
Är man sedan President, har majoritet i både senaten samt representanthuset så får säkert Trumpen sin vilja fram.
Sen måste det bli det pris även för Ukraina och det stavas nog, Krim, Luhansk samt Donetsk.
Kina ser till att Putin infinner sig på vid en fredsförhandling.
Man har sett spekulationer kring det här en längre tid därute.
Läste en bok om ämnet. Det var dock ett bra tag sedan. Dvs. Då Ukraina betraktades som ett korrupt, ganska okänt land många inte kunde peka ut på kartan.Z Zodde skrev:
I den beskrevs Stepan Bandera som en högernationalistisk fullblodsNazist som från och till samarbetade med sin ideologiska förebild, Nazityskland.
Han ledde även en radikal fraktion av ukrainska nationalister.
Detta hittade jag vid en snabb googling.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Stepan_Bandera
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Organisation_of_Ukrainian_Nationalists